aluminium velgen voor tamiya trucks

markioo

Forum veteraan
hallo allemaal

ik heb vernomen dat er nu heeele mooie aluminium velgen voor de tamiya trucks leverbaar zijn bij eurosound,
ik wil dit enkel als tip melden,
ze zijn er met 3 hoekjes als gaten en langwerpige gaten,
de naafdoppen zitten met kleine boutjes vast zo ook de velg op de naaf,

voor zijn ze per 2 stuks 25 euries,
achter zijn ze 35 euries,
velgen maken een auto/truck pas echt af,
dit mag gewoon niet ontbreken onder je tamiyatruck!!!!!!!!!!

ze zijn te koop/bezichtigen/bestellen bij eurosound haarlem,

trouwens 31 mei is er in de beijneshal haarlem ook een show
en zoeken nog deelnemers met modeltrucks,
dus meld u aan 023-5322421,

dit is enkel maar als tip bedoeld hoor,
ik wil enkel deze info gewoon met jullie delen,

mvg markioo

Laatst bewerkt:
Heb net de vertegenwoordiger over de vloer gehad van RCP-racing, heeft een website. Hij had de nieuwe velgen mee en heeft er me meteen de 2 soorten nagelaten omdat ik ze niet achterlaten bij hem. Er bestaan dus 2 soorten, de ene soort lijkt op de originele van Tamiya aluutjes, de 2 de soort is pas echt de max met conische kern met grote ronde gaten in.
Nu heb ik hem 1 soort eventueel laten bijmaken, om de gehele toch wel goedkope velgen compleet te laten, heb ik beide voorvelg soort laten bijmaken in de brede uitvoering, dit zou pas echt de max zijn, ik hou jullie zeker op de hoogte indien dit van start kan gaan !!

Steve:worship:

hallo
sorry dat dit hier staat
het was de bedoeling in het te koop gedeelte
maar om het hele verhaal over te zetten naar te koop wil ik het hier laten staan,
of de moderator moet een foefje weten om alles floep er heen te verplaatsen,
ik verkoop ze niet,
en merk weet ik niet,
ik geef enkel de tip maar hoor!!!!!!!!!
groeten markioo

Bedankt voor de tip, ik ga vandaag even kijken bij eurosound voor achterwielen voor m'n bus.

Edit:

Net wezen kijken, de achtervelgen waren 35 euro's. Hij had op dit ogenblik geen achterbanden liggen maar die komen vanmiddag binnen. Straks weer even terug om de hele set te kopen.

Laatst bewerkt:
Back