ik kan het niet laten wederom een zeilboot opgekocht en wel een houten schip, op spanten gebouwd,lengte 1 meter mast hoogte 1,50 meter voorzien van zeil lieren en roer servo.het schepie ziet er nog redelijk uit,zeker haar dek uit latten op gebouwd mogelijk paranapine ,ik heb haar voorzien van een ontvanger om er mee te kunnen proef varen.zal hier foto,s van plaatsen.ik ben benieuwd of er iemand is die het model mogelijk herkent.
vandaag wel even de 3 servo,s getest op werking ,nou deze doen het dus alle 3 bijde zeil servo,s zijn voorzien van gesloten trommels waar de lijnen in lopen en deze gaan door koperen doorvoeren in het dek naar bijde bomen.de mast is van aluminium de boompjes zijn van hout.wat het contra gewicht betreft, een loden torpedo,heb ik het idee dat deze wat aan de lichte kant is .maar dat gaan we zien bij de proefvaart.
hoe dat af gaat lopen laat ik jullie weten.vgr de vrijevaarder,,tonsr.
vandaag wel even de 3 servo,s getest op werking ,nou deze doen het dus alle 3 bijde zeil servo,s zijn voorzien van gesloten trommels waar de lijnen in lopen en deze gaan door koperen doorvoeren in het dek naar bijde bomen.de mast is van aluminium de boompjes zijn van hout.wat het contra gewicht betreft, een loden torpedo,heb ik het idee dat deze wat aan de lichte kant is .maar dat gaan we zien bij de proefvaart.
hoe dat af gaat lopen laat ik jullie weten.vgr de vrijevaarder,,tonsr.
Laatst bewerkt: