Hallo allemaal,
Alweer een nieuwe verslaafde erbij
Ik ben Rémon alweer 37 lentes jong en wonend in Oud-Beijerland getrouwd met een fantastische vrouw,
En twee schatten van kinderen een meisje van 8 en een jongen van 4.
En sinds kort me eigen een beetje wegwijs proberen te maken
Met deze leuke hobby.
Ben nog niet in het bezit van een heli wel al eens een paar keer gevlogen maar dat mag geen naam hebben.
Ik ben wel al driftig op zoek naar een leuke beginners heli,
En mijn oog is gevallen op een mjx F49,dat lijkt me wel een aardige heli om eens lekker mee te gaan oefenen voor de stick handelingen,ook zal er een sim bijkomen(poehnix met waarschijnlijk de DX6i) voor alvast met het echte werk te oefenen en later natuurlijk een cp.
Als jullie een andere mening hebben hoor ik dat graag natuurlijk,
Verder hoop ik natuurlijk via dit forum genoeg info te kunnen vergaren maar dat zal zeker wel lukken,
Nou ik hoop dat jullie nu een klein beeld hebben van wie ik ben en ik zou zeggen
We fly the world,
Gr. Rémon
Alweer een nieuwe verslaafde erbij
Ik ben Rémon alweer 37 lentes jong en wonend in Oud-Beijerland getrouwd met een fantastische vrouw,
En twee schatten van kinderen een meisje van 8 en een jongen van 4.
En sinds kort me eigen een beetje wegwijs proberen te maken
Met deze leuke hobby.

Ben nog niet in het bezit van een heli wel al eens een paar keer gevlogen maar dat mag geen naam hebben.
Ik ben wel al driftig op zoek naar een leuke beginners heli,
En mijn oog is gevallen op een mjx F49,dat lijkt me wel een aardige heli om eens lekker mee te gaan oefenen voor de stick handelingen,ook zal er een sim bijkomen(poehnix met waarschijnlijk de DX6i) voor alvast met het echte werk te oefenen en later natuurlijk een cp.
Als jullie een andere mening hebben hoor ik dat graag natuurlijk,
Verder hoop ik natuurlijk via dit forum genoeg info te kunnen vergaren maar dat zal zeker wel lukken,
Nou ik hoop dat jullie nu een klein beeld hebben van wie ik ben en ik zou zeggen
We fly the world,
Gr. Rémon