Lama 26 apr 2013 #1 kan iemand mij vertellen met welke pulse breedte deze servo's werken? ik kan er niks over vinden. ik moet mijn beastx nog instellen vandaar deze vraag servo op swash Alzrc M90S op staart Alzrc S9257 (1520 us) m.v.g Nick
kan iemand mij vertellen met welke pulse breedte deze servo's werken? ik kan er niks over vinden. ik moet mijn beastx nog instellen vandaar deze vraag servo op swash Alzrc M90S op staart Alzrc S9257 (1520 us) m.v.g Nick
JoopB 29 apr 2013 #2 Ze geven aan dat het een swash servo is op hun site: ALZRC - Mg90S 450 CCPM Micro Digital Metal Servo [RCS-MG9SA] - $8.80 : Alzrc Hobby, The Most Professional Hobby Store from China Je kan er dus van uit gaan dat het 1520us is. Sommige e-stabi's kennen namelijk nog geen 760uS puls. Maar ik denk dat je er inmiddels wel achter bent gekomen ;-)
Ze geven aan dat het een swash servo is op hun site: ALZRC - Mg90S 450 CCPM Micro Digital Metal Servo [RCS-MG9SA] - $8.80 : Alzrc Hobby, The Most Professional Hobby Store from China Je kan er dus van uit gaan dat het 1520us is. Sommige e-stabi's kennen namelijk nog geen 760uS puls. Maar ik denk dat je er inmiddels wel achter bent gekomen ;-)
Lama 30 apr 2013 #3 Ha Joop bedankt voor de reactie , hij idd staat klaar voor de maiden ik zal straks een bouwverslag schrijven gr Nick ps heb de swash servo's ingesteld op 200hz
Ha Joop bedankt voor de reactie , hij idd staat klaar voor de maiden ik zal straks een bouwverslag schrijven gr Nick ps heb de swash servo's ingesteld op 200hz
JoopB 30 apr 2013 #4 200Hz kan een digitale servo prima aan. Dit mag geen probleem opleveren. Succes met de maiden!