AM muziek keus

Discussie in 'F3P' gestart door raymon, 29 jun 2007.

  1. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
  2. Erik 3D

    Erik 3D

    Lid geworden:
    21 feb 2007
    Berichten:
    728
    Locatie:
    Wormer
    Dat Nirvana deel met die vele rollen kan er beter uit denk ik. Bij vele rollen achter elkaar is het best lastig om geconcentreerd te blijven.
    Wat mij opviel bij de wedstrijd in Carvin (Frankrijk) is dat het publiek enthousiast is als het een bekend en vrolijk up-tempo nummer hoort. Dat heeft niet direct resultaat op de jury maar je vliegt natuurlijk ook om het publiek een beetje te amuseren. Bij dit soort nummers denk ik dan aan dance nummers zoals Everytime we touch van Cascada en dat top 40 werk dat iedereen wel kent. Andere voorbeelden: How do you do van Cascada en Automatic van Elize. Een up-tempo nummer is ook afwisselend met je rustige muziek uit het begin. Misschien dat je hier wat aan hebt.

    groeten van Erik
     
  3. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    Hey erik

    hier heb ik zeker wat aan!
    dankje:)
     
  4. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Heel veel film soundtracks zijn erg geschikt voor aeromusicals. Deze muziek is immers speciaal geschreven of uitgezocht om iets visueels met muziek te ondersteunen.
     
  5. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    ik heb nu 3 programa`s audacity en acoustica maar kan niet echt een lekker overloop krijgen.
    wat is daar een goed programa voor?
     
  6. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    Magix music maker kan je daar voor gebruiken. HEb met hetzeldde programma piepjestesten voor school gemaakt, met een overloop.

    Succes
     
  7. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    dat is geen gratis programma..
     
  8. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    owkej, je wilt dus een gratis programma.. Kijk eens naar een probeerversie van Adobe Audition. Kan je volgens mij ook mooie dingen mee doen
     
  9. Peter v/d Riet

    Peter v/d Riet

    Lid geworden:
    3 dec 2006
    Berichten:
    1.619
    Locatie:
    Sint Oedenrode
    Windows movie maker?? kun je ook mooie overgangen maken :wink:
     
  10. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    hmm ben zo bezig en dan merk je dat veel mooie nummers al in gebruik zijn:(
     
  11. hezik

    hezik Guest

    Kijk eens naar de soundtrack van Star Trek 'First Contact'. Dat is volgens mij bij uitstek perfecte muziek. Als jij die niet ooit gebruikt, dan ga ik dat ooit wel gebruiken. Veel mooie rustige gedeeltes, ook drukkere gedeeltes, en gewoon over het algemeen mooie muziek (subjectief natuurlijk).

    Is het eigenlijk verplicht dat er meerdere nummers gekozen worden? Of mag je ook gewoon 1 nummer doen?

    Ik vind het gewissel vaak eerder storend dan iets toevoegen. Ik zou mij zo kunnen voorstellen dat het juist de kunst is om je choreografie goed op de muziek te laten aansluiten, in plaats van andersom.

    Nog eentje die mij zo te binnen schiet.. forest gump begint met zo'n muziekje en dat ze een dwarrelend veertje volgen.. past volgens mij ook wel goed bij een AM.
     
  12. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo

Deel Deze Pagina