Amati Riva Aquarama

• Topicstarter Topicstarter RPI
  • Startdatum Startdatum
R

RPI

Guest
Ik ben zeer onder de indruk van de Riva Aquarama van Amati, o.a. gezien op de website van www.2brothersrc.com.

Ik heb wel redelijk veel ervaring met modelbouw en veel gereedschappen tot mijn beschikking, maar geen ervaring met houten beplanking aanbrengen en daaroverheen een epoxylaag, dat is toch de bedoeling?

Ik zou graag weten of iemand ervaring met het bouwen van deze boot heeft en of deze boot mooi strak is te maken. Ook zou ik graag meer weten over vaarsnelheid, motorisering en ruwweg de totale tijd benodigd om de boot te bouwen.

Dan kan ik een inschatting maken of deze boot iets voor mij is. (Voor het mooie, niet voor de snelheid overigens)

Alvast bedankt,

Rob :pc:

volgens mij heeft ruud48 ook een riva. Maar hij is al een tijdje niet online geweest dus dan zou je hem een pbtje moeten sturen.

Greet

Kor

Dat die boot strak is, dat is een ding wat zeker is.
Ik heb er laatst bij 2 brothers ook mee in mijn handen gestaan, en de hele bouw doos is kompleet, je moet alleen de romp be latten, maar als je dat goed kunt is het een plaatje van een boot. De boot is eigenlijk bedoelt als pronkstuk, en is niet varen, maar wel varen te maken.
Ik denk alleen niet dat het heel erg hard zal lopen, van wege het gewicht van de boot. Mocht je er aan willen beginnen wens ik je heel veel succes met bouwen, en ben heel erg benieuwd naar het eind resultaalt.

Riva