Amb 20

Kijken wie eerder zijn...

Forummers of een spam systeen die jou mail adress open en bloot op het internet vind;)

Inderdaad, de AMB20 is antiek en kent geen support al was er nog een bedrijfje aan de andere kant van de wereld die de transpnders kan fixen.
AMB Transponder battery replacement and repairs since 1999

Je kunt contact opnemen met AMB zelf, die hebben voor veel clubs een inruil-actie gehouden en zullen nog wat AMB20 systemen op de plank hebben.

Als het gewoon om een goedkoop telsysteem gaat kan je ook eens zoeken naar een Chronit systeem. De toko bestaat niet meer maar er zijn clubs die hun oude set te koop aanbieden.

ik heb eens gekeken op ebay
maar volgens mij zijn het alleen maar de blokjes die te koop zijn

waarom ik een AMB 2O wil kopen is dat we een heel klein clubje zijn
dus daarom dat we het een beetje goedkoop willen houden ziet u

Als je handig met electronica bent....

Als transponder
- Een klein AM zendertje op een paar MHz
- een toon encoder erop
- meerdere transponders op verschillende tonen

aan de andere kant
- een AM ontvanger
- een aantal toondecoders naast elkaar
- de pulssignalen die eraf komen koppelen aan een slotcar telsysteem waarvan de schema's en software makkelijk op het net te vinden is.

In een ver verleden heeft een maatje zoiets met 4 transponders ontwikkeld en het werkte aardig.

ja en dit zijden ze :
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas verkopen wij geen 2e handssystemen.
AMB staat graag in voor de kwaliteit van haar producten en levert daarom alleen nieuwe systemen.
Het AMB20 systeem is een van onze oudere systemen die wij niet meer actief ondersteunen en deze worden na terugname niet opnieuw de markt opgebracht.

dus ik zal moeten verder zoeken

Back