AMB-pt gestolen

de kans dat ik m'n transponder terugkrijg is quasi nihil, maar ik wil wél via zoveel mogelijk kanalen het bericht doorgeven.
Mijn persoonlijke AMB-transponder met nummer 9762907 werd gestolen (op vakantie, 21 juli '09).
Hij zat in mijn portefeuille die gestolen werd uit onze wagen (na inbraak).
Enfin, mocht iemand hem ooit tegenkomen, of m'n nummer gebruikt zien worden, laat me dan aub iets weten.

(Ik heb wél een MRT-pt die dezelfde nummer "ingekloond" gekregen heeft en kan mijn AMB-nummer dus wel nog gebruiken)

sluu

De kans dat die PT gebruikt gaat worden is zeer klein, het gaat de diev(en) alleen om de zaken die ze kennen en geld opleveren en een PT is bij een gemiddelde dief totaal onbekend

De kans is inderdaad groot dat de PT samen met de lege knip in een kliko is beland , iemand zonder rc kennis zal het niet herkennen.... Zelfs de meeste die hier aanwezig zijn zullen het waarschijnlijk niet eens herkennen ;)

Wel erg vervelend , maar gelukkig heb je de MRT nog ...

De kans is inderdaad groot dat de PT samen met de lege knip in een kliko is beland , iemand zonder rc kennis zal het niet herkennen.... Zelfs de meeste die hier aanwezig zijn zullen het waarschijnlijk niet eens herkennen ;)

Wel erg vervelend , maar gelukkig heb je de MRT nog ...

Psies, voor de doorsnee junk levert dit geen ene *#& op.
Maar wie weet komt die eens bovendrijven op marktplaats of zo.
In welk land werd die eigenlijk gestolen (wellicht handig voor ebay.de of ebay.it etc. etc.)?

Back