amca

eey mensen ik was zondag naar amca geweest en ben erg onder de indruk van de electro ik wist niet dat ze zo snel waren. maar ik heb de vraag wat kost nou zoon electro wagen? wedstijd? die ik op amca zag
dank u

eey mensen ik was zondag naar amca geweest en ben erg onder de indruk van de electro ik wist niet dat ze zo snel waren. maar ik heb de vraag wat kost nou zoon electro wagen? wedstijd? die ik op amca zag
dank u

De tourwagen met alles er bij en goed spul al snel over de 1200 euro.
De pro 10 weet ik zo niet maar xal niet veel schelen denk.
Lader, lipo of cellen, regelaar, motor , zender en zo moet je voor bijde hebben.
De TC is denk iets duurder dan de Pro10 maar dat maakt niet zo veel uit.

wat wil je beekman nieuw of 2dehands?
je hebt zoveel keuze's met electro
ik weet niet wat je zondag gezien hebt voor auto?
een 190 mm of zoals mikky32 aangeeft een pro10?
een f1 is ook wel snel en corally heeft voor 250 euro(kit) een geweldige f1 moet je even bij pk kijken!

Als je eerst weet te ontcyferen hoe de auto er uit zag zal dat een boel schelen in het advies.
Was het een auto die leek op een auto, meestal mazda 6. Of was het een Auto die er meer uitzag als ene laagliggende spoiler ;)

Zoek eens op PRo10 (google of zo) dan weet je zo of dat is wat je zag.

wat wil je beekman nieuw of 2dehands?
je hebt zoveel keuze's met electro
ik weet niet wat je zondag gezien hebt voor auto?
een 190 mm of zoals mikky32 aangeeft een pro10?
een f1 is ook wel snel en corally heeft voor 250 euro(kit) een geweldige f1 moet je even bij pk kijken!

Je vergeet de spullen die hij bij de auto moet hebben.
Accu's, lader, zender, Motor en regelaar en zo.
De aan schaf van de auto is geen probleem.
Kan ook 2de hands alleen komt er nog een hoop bij.
Je hebt dan meestal alleen een rollend chassis.

Die F1 is ook alleen het chassis.

Er werden afgelopen weekend in grote lijnen 4 klassen gereden.
de Ready to run klasse met 540 Carson motor.
De 4WD Stock 5 cellen
De 4WD Stock Lipo
en de vrije klasse waar de meeste met 3.5 4 turn of mamba set rijden.

kwa geld is RTR klasse het goedkoopst voor ongeveer 300 euro zou je mee kunnen rijden.

de 4WD 5 cellen is het bedrag velemalen hoger je moet goede laders hebben denk dat met alles er bij richting 1200 euro gaat zonder gereedschap en dergelijke.

Gr. [c4]

Je vergeet de spullen die hij bij de auto moet hebben.
Accu's, lader, zender, Motor en regelaar en zo.
De aan schaf van de auto is geen probleem.
Kan ook 2de hands alleen komt er nog een hoop bij.
Je hebt dan meestal alleen een rollend chassis.

Die F1 is ook alleen het chassis.
ik praat dan ook alleen over de auto sorry voor de verwarring.
@ richard E ik denk dat hij meer de xray's bedoelt

ik ga toch geen electro koopen maar ik was nieuw schierig wat zoon autotje kost

ik hoorde daar allen maar zzzz krrr van de kappen :P

Volgens mij was ie er afgelopen keer slechts als bezoeker, en is ie bezig om zo'n rokende & stinkende nitro lawaaibak aan te schaffen. ;)

Herrie dingen ja.
Hoop lawaai en geen snelheid.
Net een opgevoerde brommer ;)

O jee, een paar electronichten geven ook hun oordeel over brandstof. Alleen het geluid en de geur geft al een extra dimensie aan het RC rijden maar dat snappen jullie toch niet. Gaan jullie nu eerst maar weer een hele winter ruzie maken over met welke motor en accu's jullie willen rijden. ;)

Batterijnichten Roelof, het is batterijnichten. Ach ik rij allebei, net als jij trouwens Roelof, en beide heeft z'n charme, maar er stroomt toch echt 25% nitro door mijn aderen. ;)

O jee, een paar electronichten geven ook hun oordeel over brandstof. Alleen het geluid en de geur geft al een extra dimensie aan het RC rijden maar dat snappen jullie toch niet. Gaan jullie nu eerst maar weer een hele winter ruzie maken over met welke motor en accu's jullie willen rijden. ;)

haahah jij snapt het roelof

je zegt net een opgevoerde brommer veel herri en weinig snel heid lol

dan heb je mijn brommer nog niet gezien :D

Voorlopig is de 1:8 brandstof klasse nog de snelste officiele raceklasse maar de Pro-10 zit er niet ver meer van af. Sterker nog, een goede Pro-10 rijder zal een gemiddelde 1:8 clubracer zoek rijden.
Maar ja, het voordeel van brandstof is naast het geluid en de geur ook de finales die langer kunnen duren door snelle pitsstops.

Maar ja, je wilt brandstof en electro gaan rijden en het liefst ook al wedstrijden, zo heb ik er weinig gezien en het is denk ik ook goed om te zien dat die wil er is maar probeer niet te overdrijven. Als je jezelf omhoog wilt werken kan je het beste bij 1 klasse houden om alle aandacht daarop te vestigen. Ik heb zelf ook wel eens clubwedstrijden met 2 tot 3 verschillende klasses gereden maar de aandacht aan het materiaal gaat verloren omdat je alleen maar wilt rijden en met het alleen rijden kom je er niet want je moet ook de auto kunnen afstellen en tussen de kwalificaties door kleine veranderingen aan de setup maken voor meer winst bij de volgende kwalificatie.

Back