Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eey mensen ik was zondag naar amca geweest en ben erg onder de indruk van de electro ik wist niet dat ze zo snel waren. maar ik heb de vraag wat kost nou zoon electro wagen? wedstijd? die ik op amca zag
dank u
wat wil je beekman nieuw of 2dehands?
je hebt zoveel keuze's met electro
ik weet niet wat je zondag gezien hebt voor auto?
een 190 mm of zoals mikky32 aangeeft een pro10?
een f1 is ook wel snel en corally heeft voor 250 euro(kit) een geweldige f1 moet je even bij pk kijken!
ik praat dan ook alleen over de auto sorry voor de verwarring.Je vergeet de spullen die hij bij de auto moet hebben.
Accu's, lader, zender, Motor en regelaar en zo.
De aan schaf van de auto is geen probleem.
Kan ook 2de hands alleen komt er nog een hoop bij.
Je hebt dan meestal alleen een rollend chassis.
Die F1 is ook alleen het chassis.
en hoevaak werd je ingehaald door de zzzz krrr?ik ga toch geen electro koopen maar ik was nieuw schierig wat zoon autotje kost
ik hoorde daar allen maar zzzz krrr van de kappen![]()
en hoevaak werd je ingehaald door de zzzz krrr?![]()
Volgens mij was ie er afgelopen keer slechts als bezoeker, en is ie bezig om zo'n rokende & stinkende nitro lawaaibak aan te schaffen.![]()
Herrie dingen ja.
Hoop lawaai en geen snelheid.
Net een opgevoerde brommer![]()
O jee, een paar electronichten geven ook hun oordeel over brandstof. Alleen het geluid en de geur geft al een extra dimensie aan het RC rijden maar dat snappen jullie toch niet. Gaan jullie nu eerst maar weer een hele winter ruzie maken over met welke motor en accu's jullie willen rijden.![]()