amca

Heb met een Nitro gereden maar tijdens he rijden heb je niet zo'n last van het geluid.
Auto rijd wel anders dan een electro. Auto reageerd iets minder direct dan een electro.
De Fazer reageerd niet echt direct maar de NT1 waar ik mee reed lijkt meer op een electro.
Heeft wel wat meer last van onder stuur maar kan ook aan de banden hebben gelegen.
Electro is sneller inde bochten en onder in.
Maar blijf een electro rijder.

Van de AMCA website:

logo-loa.gif

De door TV Apeldoorn gemaakte opnames van de AMCA zullen uitgezonden worden op maandag 23 november 2009 !! De uitzending is te zien op de lokale tv-zender TV APELDOORN en is alleen via de kabel te ontvangen. Het is echter niet mogelijk de uitzendingen te volgen via het digitale aanbod, zoals Digitenne van KPN of het digitale kastje van UPC. Mensen die geen kabel aansluiting hebben of buiten ons uitzendbereik zitten kunnen de volgende dag na de uitzending via het internet alsnog naar de uitzending kijken via de website: RTV-APELDOORN.NL - Lokale radio & televisie voor Apeldoorn en omgeving.. De uitzendingen blijven nog een week lang op deze site te zien. De uitzending begint vanaf 18.00 uur na het Nieuwsmagazine en worden daarna de gehele avond om het hele uur herhaald!

Terwijl jij staat te prutsen met je sproeiertjes zeker;)

edit: dit berichtje staat er een beetje bij als mosterd na de maaltijd. Dacht aan het einde van het draadje te zijn, bleek ik alleen aan het einde van de pagina te zijn.

Laatst bewerkt:
edit: dit berichtje staat er een beetje bij als mosterd na de maaltijd. Dacht aan het einde van het draadje te zijn, bleek ik alleen aan het einde van de pagina te zijn.

Daar is de 'quote' knop voor. Kan iedereen zien waarop je reageert.

Back