hallo allemaal gister ben ik jarig geweest en heb een geweldig cadeau gekregen.
namelijk AMPHI! het was een pakket van multiplex, Ik wil hier alle vorderingen in bijhouden, zoals werkende verlichting en ik was niet erg tevreden met de uitslag van het roer, maar daar komen we allemaal nog wel op, eerst het belangrijke! de foto's!
en ja dit is hem
koplampen
het interieur

grote wielen en breed !
en wat hem natuurlijk bijzonder maakt en waar ik hem het meest voor ga gebruiken is natuurlijk VAREN!
nu een aantal foto's van de binnenkant:
motor voor wielen:
de tandwielen:
hier kan je de 8.4 volt accu zien liggen, en de 2 servo's alswel de motor voor de as + schroef
zonder accu
de motor voor de wielen en de aansluiting voor het messing roer
de roer servo die ook de wielen aanstuurt, die draaien dus mee in het water ben benieuwd hoe dat gaat werken,
de andere servo bestuurt dit: kan je dus kiezen voor land & water modus
graupner regelaar met schakelaar, de regelaar regelt in principe 2 motoren maar niet tegelijk zoals we op de vorige foto zagen,
de as:
en de ontvanger van een spektrum dx5e zender...
en zonder accu ,
morgen heeft hij "sea trials" dan gaan we hem testen hoe hij het ook in het water doet
mvg ruben
ps morgenavond of zondag actie foto's en misschien zelfs een filmpie!
namelijk AMPHI! het was een pakket van multiplex, Ik wil hier alle vorderingen in bijhouden, zoals werkende verlichting en ik was niet erg tevreden met de uitslag van het roer, maar daar komen we allemaal nog wel op, eerst het belangrijke! de foto's!
en ja dit is hem
koplampen
het interieur

grote wielen en breed !

en wat hem natuurlijk bijzonder maakt en waar ik hem het meest voor ga gebruiken is natuurlijk VAREN!

nu een aantal foto's van de binnenkant:
motor voor wielen:
de tandwielen:
hier kan je de 8.4 volt accu zien liggen, en de 2 servo's alswel de motor voor de as + schroef
zonder accu
de motor voor de wielen en de aansluiting voor het messing roer
de roer servo die ook de wielen aanstuurt, die draaien dus mee in het water ben benieuwd hoe dat gaat werken,

de andere servo bestuurt dit: kan je dus kiezen voor land & water modus

graupner regelaar met schakelaar, de regelaar regelt in principe 2 motoren maar niet tegelijk zoals we op de vorige foto zagen,
de as:
en de ontvanger van een spektrum dx5e zender...
en zonder accu ,
morgen heeft hij "sea trials" dan gaan we hem testen hoe hij het ook in het water doet

mvg ruben
ps morgenavond of zondag actie foto's en misschien zelfs een filmpie!
Laatst bewerkt door een moderator: