amphi

hallo allemaal gister ben ik jarig geweest en heb een geweldig cadeau gekregen.
namelijk AMPHI! het was een pakket van multiplex, Ik wil hier alle vorderingen in bijhouden, zoals werkende verlichting en ik was niet erg tevreden met de uitslag van het roer, maar daar komen we allemaal nog wel op, eerst het belangrijke! de foto's!

en ja dit is hem
full

koplampen
full

het interieur :) ;)
full

grote wielen en breed ! :)
full

en wat hem natuurlijk bijzonder maakt en waar ik hem het meest voor ga gebruiken is natuurlijk VAREN! :)
full

nu een aantal foto's van de binnenkant:
full

motor voor wielen:
full

de tandwielen:
full

hier kan je de 8.4 volt accu zien liggen, en de 2 servo's alswel de motor voor de as + schroef
full

zonder accu
full

de motor voor de wielen en de aansluiting voor het messing roer
full

de roer servo die ook de wielen aanstuurt, die draaien dus mee in het water ben benieuwd hoe dat gaat werken, :rolleyes:
full

de andere servo bestuurt dit: kan je dus kiezen voor land & water modus:mrgreen:
full

graupner regelaar met schakelaar, de regelaar regelt in principe 2 motoren maar niet tegelijk zoals we op de vorige foto zagen,
full

de as:
full

en de ontvanger van een spektrum dx5e zender...
full

en zonder accu ,
full

morgen heeft hij "sea trials" dan gaan we hem testen hoe hij het ook in het water doet ;)

mvg ruben

ps morgenavond of zondag actie foto's en misschien zelfs een filmpie!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog van harte gefeliciteerd Ruben!

Leuk ding, ben benieuwd waar hij harder gaat, te land of te water! ;) Net zoïet als dit:

foto's!

hallo allemaal,

zaterdag heerlijk met amphi gevaren, en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben...
ook het sturen deed het veel beter dan gedacht:D
ook moet ik wat gaan goochelen met wat lood want de achterkant stak wat ver uit het water

maar genoeg eerst foto's!

leuk vaarbeeld ;)
full

ik ben lekker sneller:rolleyes:
full

bij de ingang van de haven
full

ff aanduwen??
full

neej hoor dat is niet van mij:eek:
full

pas op zeilboot aan stuurboord!
full

samen met de gouwe ;)
full

ik ga nu bezig om een filmpje te monteren hierover later meer...
ook erg jammer maar ik kon nergens amphi het water in laten rijden... ik kon hem er alleen inzetten dus dat filmpje houden jullie tegoed ;)

mvg ruben

en het filmpje

hierbij dan het beloofde filmpje, ga er maar goed voor zitten want hij duurt bijna 7 minuten...

mvg ruben

Leuk ding inderdaad Ruben, heb hem nu in het echie gezien en vaart goed hoor :yes::thumbsup:

(sorry voor de late reaktie :rolling:)

Back