AMT Meyers Manx 1:25

Nadat ik toevalllig dit kitje was tegengekomen op Ebay, heb ik er maar één laten overkomen uit de UK.

manx.jpg

Overal waar ik na de koop over deze kit las, had men het erover dat de afwerking zo belabberd was. Ik geef toe dat ik er zelf maar weinig last van heb, soms een randje of klein gietfoutje, maar het is voor mij geen probleem om er een strak model van te maken denk ik. Ik bouw al jaren landbouwminiaturen en dat is toch een stuk lastiger.

Gisterenavond ben ik met de bouw begonnen, ik zal binnenkort wat foto's posten. Nu heb ik nog wel een vraag, namelijk dat ik op zoek ben naar onderdelen om de motor wat te verfraaiien, en ook een setje mooie wielen is welkom. De standaard wielen zijn naar mijn menig iets te smal. Zijn er webwinkels of fysieke winkels waar je zoiets kopen kan?

De foto van de kit doet het nog steeds niet, vandaar deze afbeelding maar even.

amt-meyers-manx-dune-buggy.jpg

amt_meyers_manx.jpg

De afgelopen tijd ben ik voornamelijk bezig geweest met het geven van flesjes en het verschonen van luiers, ik ben namelijk 4 weken geleden voor 't eerst vader geworden. Dan blijft er dus véél minder tijd over voor modelbouw, toch heb ik de afgelopen tijd wel eens wat gedaan. Zo ben ik begonnen met de bouw van de motor en het chassis, en heb ik al diverse onderdelen in de primer gezet.

Foto-4NWOQPMX.jpg

Foto-L3BTLGOA.jpg

Helaas bleek dat de stuurstang voor geen ene centimeter paste, die heb dus maar afgeknipt en vervangen door een messing stangetje.

Allereerst van harte gefeliciteerd met de kleine meid/jongetje.
IK spreek uit eigen ervaring dat het voorlopig nog wel even zo blijft dat je wat minder tijd hebt voor alles.
maar goed, er zijn belangrijkere zaken dan de modelbouw.
geniet ervan en we zien je vorderingen wel verschijnen.

Gr modellmaker

Back