AMT

Aan alle jetrookie´s op het forum hier,
Ik had zeer graag jullie mening eens geweten over een AMT Mercury.
Wat zijn de goede en of slechte eigenschappen van de mercury?
Is er buiten de startprocedure en de doorvoor voorzien componenten een verschil qwa lucht en autostart versie? vb: ( vermogen door nieuwere versie eventueel?, enz)
Wat mij vooral opvalt is dat AMT blijkbaar veel marktaandeel kwijt is, of is dat maar een gedacht.

En stel dat je een goed werkende Mer. met een 15 tot30 uur op de teller op de kop kan tikken wat is hiervoor een aanvaardbare prijs?

Ik aanhoor graag jullie mening eens hierover.:ontopic:
Met vriendelijke groeten MT

Laatst bewerkt:
Al je vragen over de Mercury staan in dit PDFje. ;-) http://www.amtjets.com/pdf/Mercury_HP_specifications.pdf

AMT heeft zeker zijn marktaandeel niet verloren. Ze zijn wat "exclusiever" in de modeljet wereld.
Hun grootste markt is toch wel "de industrie".
Ook zijn ze bezig om hun Olympus HP motor te certificeren om mandragende vliegtuigen aan te drijven (zwevers). Dit zegt absoluut heel veel over de kwaliteit waar AMT voor staat.

Tja, wat is een aanvaardbare prijs? Dat is de prijs die jij er voor wil betalen. ;-)

Hé Didier,
Bedankt voor het pdfje daar komt al veel info uit.
Ja, dat AMT op industie en mandragende vliegtuigen dat wist ik niet dat ze daar ook mee bezig zijn.
Dat weet ik dan ook weer.

HOI..

ik ben zelf ook een rookie/Harpoon aan het bouwen voor mijn zoontje...zet er zelf ook een Mercury HP op.. denk dat het behoorlijk voor uit zal gaan met 9 kg trusst...

MVG
Joop de Vries

weet ik wel zeker wij hebben 2 Rookie's II van CARF en vliegen hem met een Jetcat P120 en deze gaan als de brandweer:)

HOI..

ik ben zelf ook een rookie/Harpoon aan het bouwen voor mijn zoontje...zet er zelf ook een Mercury HP op.. denk dat het behoorlijk voor uit zal gaan met 9 kg trusst...

MVG
Joop de Vries

9 kilo? jopie jopie jopie.....
kan je met de fiets bijhouden hahaha

@ sandor...

we zullen zien... aankomende weekeind....hoop ik...het is 9 kilo (of iets meer ) of 20 kg stuwdruk...dus de keuze is simpel..

tot vrijdag sandor..

Misschien een ideetje. Een AMT Titan op zo'n rookie of overdrijf ik nu een beetje. Volgens mij is er alle een discussie geweest over wat een airframe aankan en dat je ook buiten de limiet kunt gaan;).
Veiligheid voorop zodat we het jetvliegen leuk en beheersbaar kunnen houden voor nu en later. Ik wil ook graag dat mijn zonen ook jet gaan vliegen.:p

Tot vrijdag op Pampa.

Ray

ik koop ze wel voor mijn zoon en houd ze dan bij totdat ie 18 is
:rolling::rolling::rolling::rolling:

hij zoekt nog een Kolibrie LOL.
model heeft ie al:

HOI..

MVG
Joop de Vries

Hahahahah leuk joop voor je zoontje wat vraagt hij aan Sinterklaas, een Kalashnikov?

amt maakt goed spul allen persoonlijk vindt ik de prijs wat hoog. Dit kan de oorzaak zijn dat ze wat minder prettig in de markt liggen. Maar het is wel zo alle waar is naar zijn prijs.

Ik heb op jet power de 70kg moter zien liggen wat een plaatje en wat een kanon.

Gert-Jan

Back