Aangezien Wim onze vaste commentator er niet was, zie ik me genoodzaakt een stukje te schrijven over de wedstrijd van vandaag.
De dag begon met te veel regen,maar toch zijn we van start gegaan.
De eerste kisten verdwenen tijdens de thermiektaak al terstond in de laag hangende wolken. en ik blij dat ik niet als eerste dat plafond moest aftasten.
Tijdens mijn vlucht begon het weer te regenen, en zijn we nog even gestopt.
Daarna was het goed vliegen alle 3 rondes gingen zeer vlot.
Wellicht van de met de hand geschilde frieten met boulleten
Ik heb zo'n beetje al mijn duurvluchttaken verkwanseld door te gretig te zijn in het rakken vliegen. Volgens Gerben kan dat geen kwaad maar dan zou ik zo voor de vuist weg 900 rakken moeten vliegen.Nochtans vloog ik maar met 4kw ipv van 5 de vorige keer in Aalburg
Dat rakken vliegen wordt toch een beetje onderschat eigenlijk met maar 10 puntjes...
Nu de uitslag ;
Hij had het niet verwacht, maar de Luc is weer eens gewonnen
Nochtans werd hij lelijk misleid door Willy. Wat dus niet geholpen heeft.
Afgestemd zoals ze zijn op elkaar, begon hij opeens te tellen
Wat Luc in de war bracht en zo 2 rakken koste. Voor normale vliegers een mooie 44 ipv een diehard 46
.
Nadat hij beter zijn Lipo opgegeten had voelde hij zich weer beter en konden we weer lachen
Gerben was mooi 2de en de 3de plaats is voor Hugeus
Voor mij is het een fijne dag geweest, een uitstap uit het gewone leven en weer ervaring rijker met deze toffe bende.
Val
De dag begon met te veel regen,maar toch zijn we van start gegaan.
De eerste kisten verdwenen tijdens de thermiektaak al terstond in de laag hangende wolken. en ik blij dat ik niet als eerste dat plafond moest aftasten.
Tijdens mijn vlucht begon het weer te regenen, en zijn we nog even gestopt.
Daarna was het goed vliegen alle 3 rondes gingen zeer vlot.
Wellicht van de met de hand geschilde frieten met boulleten

Ik heb zo'n beetje al mijn duurvluchttaken verkwanseld door te gretig te zijn in het rakken vliegen. Volgens Gerben kan dat geen kwaad maar dan zou ik zo voor de vuist weg 900 rakken moeten vliegen.Nochtans vloog ik maar met 4kw ipv van 5 de vorige keer in Aalburg

Nu de uitslag ;
Hij had het niet verwacht, maar de Luc is weer eens gewonnen

Nochtans werd hij lelijk misleid door Willy. Wat dus niet geholpen heeft.

Wat Luc in de war bracht en zo 2 rakken koste. Voor normale vliegers een mooie 44 ipv een diehard 46

Nadat hij beter zijn Lipo opgegeten had voelde hij zich weer beter en konden we weer lachen

Gerben was mooi 2de en de 3de plaats is voor Hugeus
Voor mij is het een fijne dag geweest, een uitstap uit het gewone leven en weer ervaring rijker met deze toffe bende.
Val