Ander lettertype?

ruudxd

Forum veteraan
Hallo,

Zijn er meer mensen die sinds gisteren een ander lettertype hebben op het forum?
Op andere sites heb ik dit niet?

Ruud

Standaard lettertype in berichten is Verdana, en daar is niets in gewijzigd. Maar als je systeem dat niet heeft (zeer onwaarschijnlijk) zal hij een ander (sans-serif) font kiezen als Arial of Helvetica.

Het valt me op mn mobiel wel op dat niet iedereen z'n lettertype en grote gelijk is...

Mogelijk heeft Ruud daar ook last van ??

Ruud heeft bijvoorbeeld een klein lettertype en Ron en Ad groot... Zie mn screenshot gemaakt op mn mobiel :

Foto-EDV4TXO7-D.jpg

Ik gebruik Windows 7 en 8, en de Google Chrome browser.
Het was ineens zo, ik heb niets veranderd.
De letters bij het MBF nieuws op de startpagina zijn onveranderd, de rest is anders:

EDIT :Hmm, op de screenshot ziet het er wel normaal uit?

Ik heb Chrome 64bits geïnstalleerd na een aantal jaar op de 32 te hebben gedraaid en daarna had ik ook een ander lettertype.

Op mijn PC heb ik Windows 8 en de 64 bit Google Chrome, en op de laptop de 32 bit versie dacht ik, maar die zijn gekoppeld aan elkaar, zou dat het kunnen zijn?
Op mijn telefoon is het onveranderd namelijk.
Maar de beide Chromes zijn al wel een poosje aan elkaar gekoppeld, en het lettertype is een week geleden pas veranderd..
Raar, maargoed, ik kan er wel mee leven :)

Ik heb Chrome 64bits geïnstalleerd na een aantal jaar op de 32 te hebben gedraaid en daarna had ik ook een ander lettertype.

Chrome update ook weleens, van de week ook, dus daar zal het wel van zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back