Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
beste forumleden,
Ik rij nu een tijdje nitro,maar door een klapper heb ik best wel een brok uit me cilinderkop gereden ( een hpi t15 2.5 cc)
Nu wil ik dit blokje vervangen voor een force 21 cnc 3,5 cc motor. Heeft iemand hier ervaring mee of dit gaat passen??
Zonder ombouw gaat dat niet passen. De force die je beschrijft is een 3,5cc motor en is een zogenaamde big block motor. Daarbij is het ook niet verstandig om die motor te nemen want je aandrijflijn is er niet op berekend. Maximaal 3 cc (.18 ) is aan te bevelen voor de RS4.
Er zullen dingen aangepast moeten worden zoals bijvoorbeeld de motor steunen. Maar eigenlijk zou je ook het één en ander moeten veranderen in de aandrijf lijn aangezien het originele er niet voor berekend is. Het is dus allemaal wel pas te krijgen maar de hele auto is er niet op berekend als je op internet bijvoorbeeld een beetje zou rond kijken zie je dat er al meerdere mensen zijn die dit gedaan hebben maar zij breken het ene tandwiel na het andere en de diffs die gaan ook niet erg lang mee.
Maar om op de vraag terug te komen het is mogelijk, aanrader? niet echt, auto kan de power niet aan alles gaat kapot en de auto zal niet meer controleerbaar zijn.
Geen 3,5cc motor in een RS4 proppen :nooo:
Dat is vragen om gedoe
Je kunt beter voor een goede 2,5 of 3cc motor kijken , bv een 2,5 cc RB motor met schuifcarb en achter uitlaat. Daar ben je sneller mee zonder de boel te slopen of als een idioot te laten slijten.