animocheck heli only meetings voor volgend indoor seizoen.

wil je in het indoor seizoen 2006/2007 wel een heli only meeting

• ja wel leuk

Votes: 0 0,0%
  • weet ik niet

• niet echt

• nee totaal niet

• Total voters
    18
hi iedereen

ik kreeg een paar maanden geleden een idee om eens in nieuwleusen een heli only meeting te houden gezien het feit dat nieuwleusen op zondag in de sporthal niets te doen heeft en ik dus altijd op zondag die sporthal kan regelen.

nu heb ik er een tijdje goed over nagedacht en bedacht dat dit mischien iets is voor het seizoen 2006/2007.
ook heb ik al meerdere mensen gesproken hier over maar nu wil ik graag van meer mensen hun gedachten.
deze kun je posten en/of stemmen in de poll

Zolang er maar geen regels komen die zo van andere indoorhallen "afgekeken" zijn. Verzin zelf regels waar heli's aan moeten voldoen.

jo laurens dat doe ik altijd al.
het word gewoon voor heli's tot en met trex formaat.
dit puur en alleen voor de mogelijke schade die zwaardere heli's aan de vloer en muur kunen toe richten

Persoonlijk vind ik Nieuwleusen een beetje ver rijden (170 km ;)), maar het id is ok. De ouwe Q-meetings in Delft in de sporthal waren ook heel erg heli-georienteerd, en dat beviel prima...

Ton.

ton
ik ben het met je eens dat van af katik een beetje ver rijden is .
zo als je ziet ken ik het gebied en de plaats. ook de plaatselijke naam.

maar er is een kans dat er dan ook mensen komen uit tillburg en zo.

nou jongens als het boven de 50% blijft met stemmen dan ga ik zekers volgend seizoen een heli only meet plannen
maar met 10 mensen is het op zich al te doen.
hoe meer hoe beter natuurlijk

peter.
helaas merken de heli piloten toch nog een beetje de anti heli sfeer zo als dat de heli's alleen in een hoek mogen.
dus dacht ik van weetje wat een heli only meeting lijkt me wel wat zo dat ook de heli vliegers zich eens helemaal uit kunnen leven zonder dat er weer bijzondere regels verzonnen moeten worden.
kijk als iedereen nu allemaal gewoon kon vliegen heli of niet en altijd de hele hal kon gebruiken dan zou ik er niet eens aan gedacht heben.

hallo

zou dat eens graag meemaken maar denk dat het een beetje ver af ligt
+- 335 km

zijn er soms in de nabije toekomst een paar in belgie of in het zuiden van nederland

groetjes

Op zich ben ik voor een heli meeting, maar zoals het de laatste tijd gaat moet ik zeggen dat je mij ook niet hoort klagen.

Als ik eens per uur een minutje of 5 de zaal krijg zonder dat ik bang hoef te zijn voor vliegende auto's gemaakt van vleeswaren bakjes :wink: hoor je mij niet klagen.

zelfs met de drukke meeting in Markelo (funfly) kreeg ik de ruimte.

Maar als er een heli only komt ben ik van de partij, alleen vraag ik me dan af of je dan wel de zaal even voor je alleen kan krijgen, omdat het misschien juist weer te druk wordt?

gr Remco

Dan gat t meestal zoals bij q indoor,
iedereen eerst in plukjes verspreid de zaal in voor hoveren. 10 a 20 min later zijn de acus leeg, en is de zaal opeens ook leeg, en kan er door de zaal geragd worden. 10 a 20 min later staat iedereen weer in plukjes in de zaal.

tuurlijk ben je altijd welkom ook bij de gemixte meetings en bij de outdoor heli only meets gemixte meets en dus ook volgend seizoen bij de heli only meet('s) en de gemixte indoor meets.

Lijkt mij ook wel leuk, als ik mijn piccolo weer vliegend heb..

Eventueel een heli/modelbouw shop uitnodigen met een standje? (Lipo's , Tuning parts)

zijn er ook indoor meetings in de buurt van roosendaal lijkt me wel lol :P

Back