Ansmann master smacker

Hallo, heeft iemand ervaring met de smacker. Is het een goede auto kwa prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb namelijk nog een hele snelle brushless hurricane motor set, die had ik in een oude hpi gebouwd maar die heeft het loodje gelegt en ik vind het zonde om deze motor en lipo's ongebruikt te laten liggen. Weet iemand of de Ansmann master smacker bestand is tegen een snelle brushless motor? Of moet ik dan vanalles gaan aanpassen (prijs voor het smacker bouwpakket is 72 E):mrgreen:

voor 4 tientjes ex verzenden mag je het eens op de mijne proberen, ik doe er niks meer mee...

heb hem gekocht en gebouwd en 4X mee gereden en toen heb ik de electronica eruit gepleurd voor mijn drifter terug op te bouwen.
de master smacker staat sindsdien werkloos op de plank:(

ps voor een tientje extra doe ik er nog een hitec MG servo bij ;)

Klinkt verlijdelijk, maar als ik hem aanschaf koop ik hem liever nieuw want dan kan ik hem zelf bouwen:) en aangezien u helemaal in belgie woont waag ik dat liever niet. Maar wat denk moet ik de aandrijving aanpassen of zo [URL="
Master Smacker Brushless eZRun 35A, 11.1V LiPo[/URL] onder dit filmpje staad vanalles maarikke kannen nicgt duutste spriccen:mrgreen: ps. mijn motor is 8t

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe dat is er nu k*t aan, de auto bouwen... (lol)
de handleiding trekt op niet veel, ikzelf had geluk dat ik mijn deel aan Rc's heb gebouwd en die ervaring kwam eraan te pas:mrgreen:

mmm, ik heb nochtans een goede feedback én ik verstuur via TNT;)

maar goed, die op het filmpje gaat wel vooruit(!).
hij heeft niks bijzonders gedaan, rijd blijkbaar op de stock vertanding en als de spur het opgeeft kan je eens bij tamiya kijken voor een betere staat erbij...

die EZrun setjes gaan trouwens voor +-65€ inc. verzenden op e-bay;)

Ik heb ook nog zon 35a ez run set voor je te koop?
Posted via Mobile Device oops nvm

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook nog zon 35a ez run set voor je te koop?
Posted via Mobile Device oops nvm
Nee, bedankt ik heb de Modelcraft brushless-set Hurricane 8t met de PRO regelaar van Conrad,en die is sneller. Maar goed jullie denken dat hij orgineel is? en alleen die EZ run motor erin zit.Trouwens het bouwen van de wagen vind ik juist leuk:mrgreen:Ik bestel hem gewoon Nu:banana:

Hij is af! Wat een @#$&bouwtekening maar wel een hele nette auto, alles past als gegoten.:)
Maar nou zit ik met een probleem.:confused:
Ik heb er een brushless motorset ingebouwt de 'Hurricane pro 8T' maar als ik gas geef gaat hij achteruit en rem gaat hij vooruit, nou heb ik dat kunnen omdraaien. Maar nu als ik gas geef heb je maar 30% en achteruit 100% heb alles geprobeert wat in de handleiding van de brushless set staat.Nou heb ik wel eens gelezen dat je de stekkertjes van de motor om moet draaien maar ze zijn zo mooi gesoldeerd denk niet dat dat de bedoeling is. Ik heb ook al de switch op de afstandsbediening omgesraait.
Heeft iemand mischien een ingeving?

ja tenzij je je regelaar niet kan linken aan een pc of instelkaart moet je 2 v/d 3 kabels omwisselen.

bij men 1/8 kan ik hem via een usb kabel aan de laptop schakelen en dan 'reverse polarities' ofzoiets aanvinken, daardoor kan je dan beslissen wat voor en achteruit is.

indien de regelaar deze functie niet heeft kan je niet anders dan 2 kabels om te wisselen...

ps ivm die handleiding, ik zei het je toch ;)

ja tenzij je je regelaar niet kan linken aan een pc of instelkaart moet je 2 v/d 3 kabels omwisselen.

bij men 1/8 kan ik hem via een usb kabel aan de laptop schakelen en dan 'reverse polarities' ofzoiets aanvinken, daardoor kan je dan beslissen wat voor en achteruit is.

indien de regelaar deze functie niet heeft kan je niet anders dan 2 kabels om te wisselen...

ps ivm die handleiding, ik zei het je toch ;)
Maakt het uit welke 2 ik omwissel?En kan ik de draden van de motor naar de regelaar gewoon doorknippen en dan er goudkonectors tussen zetten of krijg je dan storing ivm de onvanger?

Maakt het uit welke 2 ik omwissel?En kan ik de draden van de motor naar de regelaar gewoon doorknippen en dan er goudkonectors tussen zetten of krijg je dan storing ivm de onvanger?

nee maakt normaal niet uit...

goudconnectoren kan je plaatsen(wel met isolatie), het beste is rechtstreeks maar ik denk dat je op zo'n setup er weinig aan gaat merken.
storing mag het normaal niet geven...

Modelcraft Hurricane 8T brushlessset en Ansmann Master Smacker

Heb er goudconnectoren tussen zitten,en hij deed het perfect.
Met een 3 cel lipo 20C 2250 mah heb ik snelheden gehaald van dik 100 kmpu (naar schatting waarschijnlijk harder dan 100 Echte kmters)
En strak op de weg als een Lazer!:D+gigantische aceleratie.
Nou voelde ik hem ineens happen,dus ik ga kijken en er was1 tandje van het standaard 64t wiel af,vermoedelijk een steentje.Niks aan de hand draaide gewoon soepel.Half gas optrekken (nog steeds snel) ging prima ,beetje gedrift op een onverharde parkeerplaats. Dus k geef 1 keer volgas en k hoor zzzzzzzzzz hoofdtanwiel hellemaal glad:(.Dus k ga een nieuw hoofdtanwiel bestellen en dan met iets van plastic en bijv.lijmpistool
het hoofdtandwiel volledig afdichten.Conclusie ECHT een top motorset en auto.En zeker voor dat geld!;);)

Koop wel genoeg spurs en pinions ;) Mijn gewone smacker was meestal met 6cell nimh en een no-name brushless setje (iets van 3-4000kv) na paar keer (4-5) heel spur weg. En pinion gedraaid. Voor de rest VLOOG die wel altijd, heerlijke auto. Als het dezelfde performance heeft ... MAN wat een fun staat jou te wachten !

kun je de woorden spur en pinions ook ff in het nederlands vertalen :$ ik ben nog niet zo heel goed met engelse onderdeel-namen

Back