Antenne (Kyosho perfex 2)

Ik heb me begin december een kyosho pure ten gp alpha 3 gehaald, die ik via een vriend kon kopen voor 90 euro met behoorlijk wat erbij. Ik weet al het een en het ander en ik wist toen ook dat voor me lieftallige Kyosho de onderdelen schaars zijn. Nu is mijn broertje(3 j) vanochtend gaan spelen met mijn afstandbediening of hoe je dat ding noemt...
En daar kon mijn antenne niet goed tegen, dus hij gaf zich over. Nu heb ik 2 halve antenne's.

Om een lang onzinnig verhaal kort te maken.
Welke antenne's passen op mijn Kyosho perfex 2...
Heb ik daar een speciale vorm antenne voor nodig, of kan ik gewoon bij BMS racing geulle een antenne halen?

Alvast heel erg bedankt!

Als de diameter van het schroefdraad gewoon hetzelfde is van een andere antenne kun je deze gewoon erop zetten. Als ik jou was zal ik er even mee naar een modelbouwwinkel gaan die hebben gewoon losse antennes op voorraad.

Je hebt trouwens een PM bericht van mij.

mvg Sjoerd

Hoe komen mensen erbij dat Kyosho onderdelen schaars zijn? Ze zijn prima leverbaar bij elke Kyosho dealer.

M.v.g. Mark

Maastricht is 15 min van mij vandaan, dus ik ga daar wel eens langs. Heel erg bedankt allemaal! Hier kan een slotje op

Ik heb nog wel een legio aan 27MHz zenders liggen. (allemaal Kyosho, van Mini-z's. )
zou je evt ook wel een antenne toe kunnen sturen. :)

Back