I
icewim
Guest
Hoi; ik heb een tijdje terug een metalen antenne op mijn kap (auto) gemaakt met een connector tussen kap en chassis. Die connector is wel goed maar toch doet de auto als ik verder weg ga soms dingen die ik niet doe met de zender. De batterijen van zender en auto zijn 100% vol.
Dus haal ik de handel er maar weer af en zet de oude spriet er weer op.
Nu heb ik de originele draad af moeten knippen op de lengte van de metalen strip en nu moet ik die er dus weer opzetten. Die draad heb ik niet meer, maar is dat nu speciaal draad, of kan je daar gewoon dun stroomdraad voor gebruiken?
Verder heb ik stroom voor twee remledjes van het batterijpak afgepakt; kan dat ook storing geven? De auto doet ook vreemd als ik niet rem maar juist optrek of een bocht maak.
Wie weet raadt?
Groetjes; Wim.
Dus haal ik de handel er maar weer af en zet de oude spriet er weer op.
Nu heb ik de originele draad af moeten knippen op de lengte van de metalen strip en nu moet ik die er dus weer opzetten. Die draad heb ik niet meer, maar is dat nu speciaal draad, of kan je daar gewoon dun stroomdraad voor gebruiken?
Verder heb ik stroom voor twee remledjes van het batterijpak afgepakt; kan dat ook storing geven? De auto doet ook vreemd als ik niet rem maar juist optrek of een bocht maak.
Wie weet raadt?
Groetjes; Wim.