Apache

leuk filmpje, locatie ziet er erg thermisch uit.

zo zie je maar weer, ook met een simpele kist als de Apache kun je een hoop lol hebben.

Pas maar op voor je het weet ben je verslaafd

GJ

das toevallig, wij zijn aan het overwegen om zo'n apache te bestellen bij staufenbiel :D
ben je er tevreden van, hij vliegt wel prachtig zo te zien :)
waar heb je hem gehaald?
mooi filmpje
grtz

Yep, we hebben de Apache ook via Staufenbiel. Is een leuke kist maar wel erg kwetsbaar door de houtbouwvleugels..enuhhh...verslaafd aan modelvliegen kan niet, we kregen het modelbouwvirus al tijdens onze jeugd, gaat nooit meer over.

We vliegen op een vuilverwerkingterrein en hebben daar een beetje "hang" op de heuvels...

Heren...direct aanmelden voor de laatste DLG-wedstrijd zaterdag 4 okt in Nijmegen
Ook ik ben daar voor het eerst...Daar kan je latenzien wat je kist waard is.

ik zie jullie graag komen...mischien is het wel een goed idee een aparte competitie voor beginnelingen en éérste jaars

INSCHRIJVEN

klasse voor beginners?? klinkt goed, eindelijk een klasse waarin ik ook nog een beetje kan meekomen :lol:

Inschrijven kan nog steeds!
Een klasse voor beginners is er eigenlijk al. De Mini-klasse.
Een ongeschreven wet is dat de winnaar in deze klasse het daarop volgende jaar de overstap moet maken naar de F3K.

nou, volgens mij zijn er genoeg in de mini klasse die niet helemaal beginners meer zijn. dus volgend jaar moet ik dus actief gaan vliegen met de blaster? dit seizoen helaas niet veel van gekomen. maar die mini's zijn ook zo schattig :lol:

Heren dit jaar doe ik nog niet mee maar volgend jaar ben ik er zeker bij met een full size.
vlieg nu met een eigenbouw Megalight of voor sommigen ook bekend onder Hilight of Solo en ik speel nog wat met de Apache. Voor volgend jaar denk ik dat ik met een nieuwe versie van de megalight ga vliegen en het jar de erop ga ik wel met een top kist volgend jaar is meedoen belangerijker als winnen. Ben dit jaar langzaam mijn electro kisten aan het opruimen en heb de zender de FC 28 al weg gedaan voor een spectrum want dat gooit net wat lekkerde. Als ik tijd heb kom ik nijmegen effen kijken.

Back