Ben het ook totaal niet met plotterwelt eens, mijn tekeningen of Gcodes mag een ander best hebben.
Het leukste is dan als een ander ook wat bestanden heeft en die dan ook deelt met anderen
je leert er van en je hebt veel keus.
Ook denk ik als de tekeningen gewoon downloadbaar zijn voor iedereen je er geen geld voor kan vragen, als je dit uitfreest en die verkoopt snap ik best, zo haal je een beetje geld terug voor onderhoud van de frees en voor nieuwe frezen e.d.
en als iemand zegt dat hij er veel tijd in heeft gestoken en dit niet wil delen met iedereen snap ik dat maar dan moet je ook zo,n held zijn om geen illigaal software, muziek of tekeningen van een ander te downloaden, dat doet gewoon bijna iedereen en iemand die zijn "software" niet wil delen maar wel iets van een ander download is gewoon een profiteur.
Trouwens Plotterwelt kon jij tekenen dan ? je vertelde mij dat iemand anders dat voor je deed en dat dit persoon een behoorlijk bedrag wou hebben voor de tekeningen die eigenlijk bij de freesmachine hoorde die ik van je heb gekocht, maar dan zonder tekeningen omdat ik die veel te duur vond.