Ik heb nu al een tijdje een apm2.5 met intern compas op mijn F450.
Nu wilde ik laatst een andere setup dus ipv accu tussen de deckplaat en onderplaat wilde ik de accu BOVENOP de deckplaat en de apm op de onderplaat.
Ik was een beetje vergeten dat daar juist veel stroom door de onderplaat loopt richting de esc's en dat gaat natuurlijk je kompas in de war brengen.( ik zat op compasmot dus op 240% dat is niet zo best zegmaar...)
Dus ik alles weer terug gedaan op zn oude plaats, en weer een compassmod gedaan en kwam op een ...betere... 62% uit ik dacht dat het beter was maar heb al die tijd naar het verkeerde zitten kijken.
Ik vind die 62% toch nog steeds erg veel zijn er nog mensen die misschien tips hebben voor betere resultaten???
Of kan ik beter een externe compas/gps combinatie nemen???
Nu wilde ik laatst een andere setup dus ipv accu tussen de deckplaat en onderplaat wilde ik de accu BOVENOP de deckplaat en de apm op de onderplaat.
Ik was een beetje vergeten dat daar juist veel stroom door de onderplaat loopt richting de esc's en dat gaat natuurlijk je kompas in de war brengen.( ik zat op compasmot dus op 240% dat is niet zo best zegmaar...)
Dus ik alles weer terug gedaan op zn oude plaats, en weer een compassmod gedaan en kwam op een ...betere... 62% uit ik dacht dat het beter was maar heb al die tijd naar het verkeerde zitten kijken.
Ik vind die 62% toch nog steeds erg veel zijn er nog mensen die misschien tips hebben voor betere resultaten???
Of kan ik beter een externe compas/gps combinatie nemen???