S supersic 29 mrt 2015 #1 hoi iedereen heb me gisteren een apprentice S aangeschaft heeft er iemand een setup voor een dx6 zender alvast bedankt
hoi iedereen heb me gisteren een apprentice S aangeschaft heeft er iemand een setup voor een dx6 zender alvast bedankt
summit 4 apr 2015 #2 Hoi supersic Kijk even op blz. 23 van de handleiding van de Apprentice knop i "reverse" zetten anders blijft hij in panic mode staan. Verder vlieg ik hem met 100% / 80% hi /low rate en 20 % expo op de ailerons. mvg Peet
Hoi supersic Kijk even op blz. 23 van de handleiding van de Apprentice knop i "reverse" zetten anders blijft hij in panic mode staan. Verder vlieg ik hem met 100% / 80% hi /low rate en 20 % expo op de ailerons. mvg Peet
S supersic 6 apr 2015 #3 bedankt, heb hem ingesteld volgens de handleiding heb expo voor de aillerons op 50% gezet heb gisteren voor de eerste keer gevlogen en hij vliegt prima
bedankt, heb hem ingesteld volgens de handleiding heb expo voor de aillerons op 50% gezet heb gisteren voor de eerste keer gevlogen en hij vliegt prima