Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
So Mario,
Dat wordt binnenkort weer eens bij je kijken......
Gaaf man... ga je nu helemaal agggresssive?
ziet er goed uit het frame.
welke software ga je draaien??
***************---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door holco)---
Is dit gelijk aan de Full Ardupilot Mega kit?
Full ArduPilot Mega kit (Full ArduPilot Mega kit)
---Einde citaat---
Klopt, precies het zelfde, alleen heb ik er nog een magnometer bij.
Die op de ardupilot is gesoldeerd.
Mooi project Mario!
Ik ben vooral benieuwd hoe je de ardupilot gaat bevallen. De Wiki ziet er i.i.g. stukken overzichtelijker uit dan de Wiki van MK.
(Beetje off-topic... ik ben ook benieuwd wanneer ze de Ardupilot goed aan de praat hebben in een "conventionele" helikopter).
Eentje om te volgen!
Vriendelijke groeten,
Aldert
Altijd leuk om experimentele vormen te zien.
Van de gewone hexa ben ik geen fan, alleen van de YT (gelijk die van Warthox) en de Arduspyder vorm.
Ziet er ook al zeer netjes uit met dat hout, welk materiaal gaat het uiteindelijk worden?
Groeten,
Wel weer jammer dat sommige mensen niet helemaal eerlijk zijn in hun advertenties!!
Heb de Full Ardupilot Mega kit van sniperx overgenomen in de veronderstelling dat deze gelijk zou zijn aan de kit die momenteel aangeboden wordt bij diydrones, helaas is dat niet hellemaal het geval, mis namelijk de 3x16 right angle pin headers / 5x servo extension cables / en het Ardupilot Mega board is niet met de ATMega 2560 uitgerust maar met de oudere ATMega 1280 chip.
Nu maar hopen dat de rest gewoon goed is, het vertrouwen heeft namelijk wel een deukje opgelopen.