ARF Corsair Hangar 9

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door psnijders, 4 jan 2012.

  1. psnijders

    psnijders

    Lid geworden:
    7 nov 2007
    Berichten:
    708
    Locatie:
    vlieg bij RVB te Kaatsheuvel
    Ik zoek een mooie ARF Corsair en nu kwam ik die van Hangar 9 tegen.
    Zijn er vliegers met ervaring met de arf's van Hangar 9?


    Patrick
     
  2. Acropilot

    Acropilot Guest

    Dag Patrick, ikzelf heb de corsair van Planet Hobby (wordt verkocht bij lindinger)
    En vindt die veel mooier en realistischer ogend dan die van hangar9, ben hem momenteel wel nog aan het bouwen maar ik ben er zeer tevreden van, goed materiaal voor weinig geld voor zo'n spanwijdte!
    De reviews zijn ook allemaal positief en de kist vliegt zeer goed, zoek maar op youtube onder planet hobby corsair of esm corsair (er zijn verschillende merknamen maar ze komen wel vandezelfde fabrikant).
     
  3. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    Dag Patrick

    Ik heb ook een hangaar 9 corsair met retracts en een saito 17cc 4Takt,
    Heb hem gekocht toen mijn trainer gecrashed is en was mijn eerste kist die me redelijk veel geld gekost heeft (hoewel 2e hands te zijn).

    Ik heb er dan op de club 2x mee gevlogen maar niet opgestegen en geland, dat deed een clubgenoot omdat ik eingenlijk nog niet goed genoeg kon vliegen.
    Ik gebruik ondertussen een precedent T180 om mijn landen goed te oefenen tegen deze zomer zodat ik zelf met de corsair kan vliegen.

    Maar eens in de lucht vloog de corsair heel makkelijk en veel verschil als bij m'n trainer was er niet.
    De afwerking ben ik heel tevreden mee, mooi en stevig model. (heb hem niet zelf gebouwd maar zou er met mijn weinige bouwervaring geen problemen mee hebben!)

    Het enige wat ik spijtig vind is dat ik geen 3blads kan draaien omdat de romp zo dik is....
    Ben al een tijdje op zoek naar een mooie prop in geel-zwart en een leuke schaal-spinner maar nog niet tegen gekomen...

    Hopelijk was dit iets of wat nuttig voor u, als u misschien verdere vragen heeft stelt u ze maar!!

    groetjes, Ruben
     
  4. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    Stuur Elievaart een berichtje, die heeft er een gehad
     
  5. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    Die van elievaart is nu de mijne! :D
     

Deel Deze Pagina