Arnhem Open F3K 2009 inschrijving gestart!!

Wat een wazig formulier :?
Je kunt twee frequenties invoeren maar niet zeggen dat je synth vliegt, je kunt je niet opgeven voor mini (of is dit alleen F3K omdat het eurotour is?)..

Oh well, in ieder geval ingeschreven :)
Wat moet ik me voorstellen bij "team"?

Het entry form is naar mijn mening duidelijk. Wel ben ik het eens dat bij de frequenties de toevoeging "SYNTH 35" zinvol is. Hierdoor is de indeling gemakkelijker te maken en het voorkomt onnodige dubbele frequenties.

Bas

De suggestie voor synth 35 heb ik al gezonden. Mensen met 40MHz zullen sowieso contact op moeten nemen (er zijn dacht ik maar een paar kanalen toegestaan in Duitsland?)

En dat ik het formulier niet duidelijk vind zal denk ik voornamelijk liggen aan mijn gebrek aan ervaring ermee :)

ik weet wel dat over het algemeen in duitsland voor vliegen alleen de kanalen 50 t/m 53 zijn toegestaan op de 40mhz band. in nederland met de eurotour wedstrijd zou inpriciepe volgens de nederlandse wetgeving dan toch op de 40mhz kanaal 50-59 en 80-92 moeten zijn toegestaan??

zelf heb ik wel het geluk dat ik voornamelijk op kanaal 53 vlieg met als uitwijk naar 51. deze kanalen zijn in erg veel landen toegestaan zoals ook bijvoorbeeld frankrijk en duitland dus.

EDIT:
in de beschrijving staat dat alleen kanaal 50-53 op de 40mhz is toegestaan met met inschrijven kun je zonder problemen ook alle andere 40mhz kanalen selecteren.

Alex, lijkt me wel inderdaad..

En sorry ik was met mijn gedachten helemaal ergens anders bij mijn vorige post, Arnhem ligt (dankzij een grote groep engelsen en amerikanen) nog steeds niet in Duitsland inderdaad.. *slaps self with a large smelly trout*

Wie gaat de duitse en engelse fora voorzien van een post? Mijn duits is niet erg goed..

wat houden die teams eigenlijk in??

Robert,

Mijn vermoeden (gebasseerd op andere wedstrijden) is dat een team uit 3 piloten bestaat. De team score is de sommatie van de score van de 3 team leden. Waarschijnlijk wordt er bij de indeling geen rekening gehouden met teams en kan het dus voorkomen dat piloten van een team gelijktijdig moeten vliegen.
De naam van het team kun je zelf verzinnen (b.v club, land of sponsor).

Bas

Nog een kleine informatieve aanvulling die ik van Loet toegezonden kreeg:

Een team (verwant aan het Nederlandse woord toom, een groep gezamenlijk werkende dieren) of ploeg is een (klein) aantal mensen (een groep), dat bij elkaar is gebracht, om één gemeenschappelijk doel te bereiken en het in grote lijnen eens is over de weg naar dit doel. Behalve een gemeenschappelijk doel en een gedeelde visie over de aanpak, dienen de verschillende teamleden elkaar aan te vullen. Voor het goed functioneren van een team, dienen er leden in het team te worden opgenomen, die in meerdere of mindere mate, dezelfde individuele belangen hebben, kortom: het teambelang dient te stroken met de verschillende individuele belangen. Verder dient er sprake te zijn van een gedeelde verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid.

Laatst bewerkt:
Back