Arrma Vorteks BLX Topic

productimage.php

Arrma Vorteks BLX brushless truggy RTR
Een super sterke auto: Arrma RC Vorteks! Nog nooit was het beoefenen van de RC hobby zo toegankelijk. De Arrma Vorteks raast met zeer hoge snelheden door straten, pleinen, velden en bospaden! De brushless set zorgt ervoor dat je snelheden kan behalen van maarliefst 100 km/h+ (met een 3S lipo) De dBoot banden in combinatie met het lage chassis zorgen voor een perfecte wegligging, en maakt het rijden met deze Arrma zeer plezierig. De Arrma Vorteks is opgebouwd met materialen van zeer hoge kwaliteit, waaronder super sterke aluminium zijplaten welke aan het chassis zijn bevestigd, metalen differentieël tandwielen en stalen aandrijfassen. Deze prachtige 1/10 electro truggy kan dus zeker tegen een stootje! Daarnaast is de auto waterdicht, dus je bent niet afhankelijk van het weer! De Arrma Vorteks truggy wordt geleverd inclusief 2,4GHz zenderset.

Kenmerken van de Arrma Vorteks
- Ready to run
- Waterdichte elektronica
- Sterk chassis met aluminium zijplaten
- Levenslange garantie op de electronica
- Voorzien van een slipkoppeling
- Standaard dBoot wedstrijd banden
- Snelle 3600KV brushless motor
- 2,4GHz zenderset
- Waterproof regelaar met lipo cutt-off

Specificaties
- Lengte: 425mm
- Breedte: 324mm
- Hoogte: 160mm
- Kleur: rood of blauw

Ik heb een Raider staan voor een review, die is op hetzelfde chassis gebaseerd. De auto is vol met compromisen, zoals achter een turnbuckle voor de camber en voor een draadstang. Ook dikke tandwielen om de brushless motor met zekerheid aan te kunnen.

Geen bodyclip nodig om de accu te wisselen gezien dit van onder wordt gedaan en de clip die daarvoor nodig is zit aan een rubber draadje om hem niet kwijt te raken.

Ik heb er nog niet mee gereden dus kan daar nog niets over zeggen maar bij URC staat wel een review met een aardig mishandelend filmpje.

Yup, ik heb er al enkele maanden geleden aangeschaft...en ik moet zeggen dat de modellen degelijker zijn dan de Traxxas modellen. Stuurservo is kwa tandwielen iets te slap, en heb ik snel vervangen door een exemplaar met metalen tandwielen. Voor de rest bevalt hij prima. Al direct stalen assen en differentielen, dit in tegenstelling tot de Traxxas modellen! Zal later deze week eens wat foto's posten :)

Back