Satoer
Forum veteraan

Kijk mijn nieuwe Hummingbirdje triest naar buiten kijken… Dat gaan wij helivliegers onze heli’s de komende hersft/winter toch niet aandoen?
Dus is er niets te regelen om leuk indoor te vliegen in de omgeving van Amsterdam / Noord Holland?
Die gasten in Rotterdam hebben al een leuke school gescoord. Ben er 1 keer geweest en was erg gezellig, maar voor mij echt veel te ver om met enig regelmaat naar toe te gaan.
Zijn er geen leraren in Noord Holland op het forum die ook toegang hebben tot een leuk gymzaaltje? Of iemand in deze regio die over een grote zaal / loods / ruimte beschikt om met een groepje indoor te gaan vliegen?
Misschien is het eventueel met genoeg animo mogelijk een leuke zaal te huren 1 keer in de 2 weken ofzo. Dus vandaar de pol, kijken wat het animo is en wat mensen er eventueel voor over hebben.
In eerste instantie wou ik het nog beperken op voornamelijk heli-vliegen, omdat vliegtuigen en heli’s niet goed samen gaan in 1 ruimte. Maar af en toe een vliegtuigje is ook natuurlijk welkom.
Lijkt het je leuk om met enige regelmaat te indoor te kunnen vliegen in omgeving Amsterdam? En als er eventueel een locatie gehuurd moet worden, hoeveel geld heb je er voor over?
Weet iemand misschien een locatie die anders eventueel te huur is?