Art-Tech Edge 540T ( Krachtloos )

• Topicstarter Topicstarter Salomon
  • Startdatum Startdatum
S

Salomon

Guest
Hallo,

Een tijdje terug heb ik de Art-Tech Edge 540T bij staufenbiel besteld. Veel verwachte ik
er al niet van en heb nu ook spijt dat ik niet meteen iets meer geld
heb uitgegeven voor een acromaster ofzo maar toch had ik wel verwacht dat ik een beetje verticaal kon stijgen.. Met de standaard prop zit dat er dus niet in.. Nu heb ik heb door een iets grotere vervangen van (10x.. naar 11x..) weet niet meer precies wat .. kan het wel opzoeken als dat moet.. maar nu is het wel iets beter maar echt verticaal stijgen zit er nog niet in..

Opzicht vliegt het vliegtuigje best leuk maar toch zou ik graag willen torqen.. Kan ik het beste gewoon dit vliegtuig diep achter in de kast leggen ( gooien ) of kan ik nog een goedkoop motortje ofzo ergens kopen waarmee ik het dan wel voorelkaar krijg ?

Alle tips zijn welkom..

Alvast bedankt

Daar kan Staufenbiel ook niks aan doen . :D

Je kan er een andere motor op zetten maar dan moet dan waarscheinlijk ook de regelar en de lipo vervangen .

Mvg Johan

wat ik op het eerste moment zou zeggen (nu dus) is om de motor gewoon te vervangen
door dit = RCtechnics Internet Store
ik geloof dat de standaard motor vertraagd is? dan kan deze inbouwen misschien nog
leuk worden, een hogere kwaliteit motor kan uiteraard ook, dat is aan jouw

Odin

kijk eerst hoeveel de lipo en de regelaar is, kijk gewoon bij hobby city voor een vervangende motor ;)

Motor: 850 rpm/V / 160 W
Lipo 3s 1800 mah
Regelaat kan ik niks over vinden in het boekje en er staat ook niks op..

Dat motortje van rctechnics is maar 15 euro dat vind ik wel de moeite waard maar zou
de regelaar dat wel aan kunnen want dat is vast maar een 20A regelaar ofzo..

Bedankt voor jullie reacties

Regelaar ook gevonden

211-50084ESC
Drehzahlsteller#18A, fuer Edge 540T

Hype

Regelaar kan maar 18A aan, die motor heeft een max. stroom van 24A. Gaat dus niet werken met die motor uit de link.

Deze misschien?: RCtechnics Internet Store
De regelaar en lipo kan je gewoon gebruiken.

Heeft die wel genoeg kracht om goed verticaal te stijgen ? Of kan ik beter die andere nemen met een 25A regelaar erbij ?

eerste motor met regelaar besteld.. ik hoop dat het gaat lukken
Bedankt allemaal

Ik vind een 18 amp regelaar onverantwoordelijk weinig, ik heb de motor uit de
link op mijn minimag die dan gewoon practisch verticaal gaat, met een 25 amp
regelaar die niet erg veel heter moet zijn (kan wel meer, maar op een warme dag..)
dus ik zou zeggen : koop dit : Hobbycity Online R/C Hobby Store : TowerPro BM2409-18T / 25A BEC / 9x4.7 Prop Combo $19.95
Precies dezelfde motor als bij rctech maar dan 8 euro goedkopen ongeveer,
de RCt motor heeft een hoger KV, maar wat hier het beste kan ik je helaas niet vertellen
en een regelaar en een goede propellor erbij, dus dat is denk ik het beste voor jouw, hoe
ziet de motor steun/ophanging/montage E.D. eruit, dit is ook handig om alvast te
regelen als je voor een nieuwe motor gaat, want dan kan je die er direct op schroeven

ps. je kan voor 2 of 3 soorten verzendingen kiezen, EMS (30 $) 5 $ verzending en 7$
registered verzending, de beste is volgensmij 7$ want die is erg goedkoop en op te
sporen als die kwijt raakt, EMS is wat sneller en doorlopend te tracken via sites als
track-trace
dit is dan aan jou, wat je ook direct kan doen is een nieuwe lipo kopen, en kijk de
gehele site maar door want er is een hoop te koop voor geen geld, veel succes!

Odin

Laatst bewerkt:
Bedankt ! en ik ben op die site aan het kijken alleen nu voor een setup voor een acromaster ipv de edge.. Alleen die acromaster is overal bijna uitverkocht.. Maar heel erg
bedankt voor de tip!

Back