Art Tech genius 250 3D

Hallo,

Net op een site de Art Tech genius 250 3D gezien, iemand hier ervaring mee?? Lijkt me wel een mooi ding, niet te groot en mooi afgewerkt, maar deugt de elektronica wel:confused:

Voor mij is ie te hoog gegrepen, kan amper een cb 100 in bedwang houden maar wie weet....ooit:mrgreen: als Pasen op Kerstmis valt ofzo:rolleyes:

Alvast bedankt, Rudi

Volgens mij is het wel een goed helitje. Maar als je nog niet kan vliegen, koop je beter een coax of eventueel een FP. En moest je nu persé een CP willen koop je beter een 450 size.

Koop dan liever de Trex250. Ik zal nooit geen Art-Tech (of dezelfde heli van Robbe) meer kopen.

Hééft Robbe dan dezelfde heli? Ik weet dat hij in Duitsland verkocht wordt onder de naam Carson Bluster 250:confused:

Rudi

Hééft Robbe dan dezelfde heli? Ik weet dat hij in Duitsland verkocht wordt onder de naam Carson Bluster 250:confused:

Rudi

Geen idee, ik wou maar zeggen dat ik geen heli van Robbe koop als het identiek is aan iets van Art-Tech..

Maar goed, meningen zijn verdeeld: Of je vind Art-Tech heli's goed, of niet. Dit is mijn mening he.. :)

Back