artikel krant AD van vandaag

Vanmorgen stond er schijnbaar een artikel in het AD met betrekking op de opening van het carnavalsseizoen in Maastricht. Dat artikel was voorzien van foto's. Op een van die foto's stond onze zoon. Wie heeft deze krant en kan ons een kopie van die krant bezorgen of een scan als dat lukt.

Ik zet dit hier omdat het niks met modelbouw te maken heeft, maar puur iets prive is.

Even een screenshot van de digitale versie gemaakt. Moest wel in delen:

full

full

Groet,

Ad

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je Ad, dat is wat we zochten. Digitaal kon ik het niet vinden op hun site, maar dat kan komen omdat ik geen abonnement heb bij hun.

De foto met het bordje Beeg, en dan de derde van links is onze zoon. Hij was gisterochtend al om 07:30 uur thuis vertrokken om samen met zijn vrienden naar Maastricht te gaan, een reis van hooguit 30-45 minuten, het begon pas om 11:11 uur....... Ze wilden perse vooraan staan, en dat stonden ze ook, vooraan aan het podium en de biertap...... Maar om ongeveer 22:30 uur kwam hij redelijk nuchter thuis......

we konden alles goed bekijken aangezien het life werd uitgezonden op L1, de Limburgse tv zender....dus ideaal om hem/hun in de gaten te houden........:cool: :cool: :cool:

Back