Eindelijk een nieuwe aluminium holle buis gehaald. Via deze leverancier werd ik gewezen op een prachtig bedrijf hier in Den-Bosch die allemaal kunstof buizen in verschillende formaten maakt. Dus even met dat metertje alu buisje naar die leverancier voor een kern en jawel hoor, loopt u maar even mee naar het magazijn. Na een aantal pas-sessies was de juiste diameter gevonden van het juiste materiaal, stevig en licht en ook nog eens buigzaam. Buis met kern in de bankschroef gezet en zachtjes de gewenste stelling gebogen. Even passen en het leek allemaal goed. De v-stelling kon ik niet meer meten tov het origineel, maar ik vond het goed. En vandaag mocht ie weer mee. Lekker rustig weer en prachtige wolken hier in Brabant. En ik moet zeggen hij vliegt weer fantastisch. In de middag nam de wind iets toe en rond half 4 werd het kistje enorm omhoog gezogen, wat een genot om hiermee te vliegen (en dat voor schuim ;-) ). Natuurlijk was ik wel enigzins nerveus hoe het dalen zou gaan maar de huidige buis is toch stukke steviger en dalen ging perfect. Een heerlijke middag gevlogen. superrrr.