Aspirin voor Aerofly deluxe

Voor de piloten die ook met een simulator werken en toevallig ook nog met Aerofly de Luxe ontdekte ik bij toeval dat de Aspirin DLG op rc sim is te downloaden.

Je kunt het bestand hier vinden: Aspirin op RC SIM

Code:
Installeren door de zipfile uit te pakken en de folder aspirin te verplaatsen naar de aircraft directory in de sim directory.
Het kan zijn dat je het model in aerofly niet ziet. Meestal is dit een versie probleem. 
Open dan de tmd file in de aspirin directory met bv. wordpad en veranderder de versie van 1.9.0 naar 1.8.0. 
Meestal werkt het dan wel. Specfieke 1.9.0 mogelijkheden worden dan uitgeschakeld.

Ruud

:)

Dank, dan wordt het nu toch echt tijd voor een kabel tussen mijn zender en de pc.
En eerst eens oefenen vanuit de luie bureaustoel en met oneindig veel modellen die naar hartelust stuk mogen.
Neemt Aerofly de instellingen van de zender netjes over?
Mix, ofset, expo enzo...

crins zei:
:)

Dank, dan wordt het nu toch echt tijd voor een kabel tussen mijn zender en de pc.
En eerst eens oefenen vanuit de luie bureaustoel en met oneindig veel modellen die naar hartelust stuk mogen.
Neemt Aerofly de instellingen van de zender netjes over?
Mix, ofset, expo enzo...
Maak voor aerofly een aparte instelling op de MX. Gebruik eerst model copy en werk met de Kopie. Als je aerofly goed instelt wordt alles overgenomen.

Ruud

Op dezelfde site is trouwen ook nog de highlight te vinden : HighLight _ SAL

Leuke van dit model is dat een simulatie van een worp zit ingebouwd. Koppel twee kanalen aan een schakelaar of toets en je kan een start simuleren. Zie de readme in de download.

Ruud

Aspirin and Highlight voor Aerofly De Luxe

Ruud,

Ik heb geprobeerd mij te registreren voor de site die jij in je post aangeeft,
maar op een of andere manier lukt mij dat niet. Heb jij de files van de Aspirin en de Highlight, zo ja zou je mij die kunnen opsturen.....ik ben namelijk driftig aan het oefenen op landen in Aerofly (met dank aan Theo ;))....het zou leuk zijn om een aantal DLG's te kunnen kiezen als model...
Cheers

Bart

Ok ik heb er een paar dagen mee zitten prutsen maar krijg het niet voor elkaar.. Iemand die weet hoe je de remkleppen werkend krijgt? Weet niet of het wel in dit model is opgenomen (kan de betreffende bestanden alleen openen in kladblok :P)

Het SAL starten met de highlight is erg grappig overigens :D

-edit- met de 4-kanaals USB zender die ik erbij heb kan het dus niet, in de MX12 wel. Daar kun je gewoon de mixers gebruiken en op het vrije kanaal naar keuze zetten (throttle in mijn geval)

Weer wat geleerd :D

Laatst bewerkt:
Back