ASSAN X8J wil niet binden met X8R9

Ik kocht onlangs bij Hobbycity.com een X8J 2,4 GHz Tx en 3 ontvangers 2 x een 9 kanaals nl. de X8R9 en één zeskanaals nl. de X8R6. De binding procedure verliep perfect voor de X8R6 en voor één X8R9, maar de tweede X8R9 wil absoluut niet binden. Zijn er nog mensen op het forum die hetzelfde probleem hebben (of gehad hebben en het hebben kunnen oplossen?)
Het lijkt mij niet logisch maar zou het kunnen dat het niet mogelijk is om 2 identieke ontvangers te binden met één zender?

Ja, de zender staat in PPM modus, rechter stick op- en af bewegen en de led van de assan module knippert rood, maar gaat daarna niet over op groen zoals dat het geval was met mijn twee andere ontvangers. Ik heb deze ontvanger die niet werkt al eens teruggestuurd naar Hobbycity en zij hebben mij een ander exemplaar gestuurd, maar het probleem blijft hetzelfde. Ook de voeding en de bindplug zijn voor 100% goed aangesloten. Vermits ik er in slaag van de twee andere ontvangers te binden veronderstel ik toch dat ik de bindprocedure goed uitvoer. Misschien nog eens terug opsturen? Nog een ander idee?

Back