Asse Zellik Belgie

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Opabob, 26 dec 2012.

  1. Opabob

    Opabob

    Lid geworden:
    10 okt 2010
    Berichten:
    166
    Locatie:
    1730 Asse Belgie
    Zijn er hier in de omgeving van 1730_1731 Asse Zellik nog beginnende of meer ervaren helicoptervliegers?
    Graag contact via robertpuntmerensatskynetpuntbe.
    Hopelijk tot binnenkort.
    Bob.
     
  2. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Hoi Bob,

    Wij zitten met een indoorclub met veel beginnende leden in Lede elke zondag. Vliegen ook buiten met grotere toestellen. Ikzelf ben van Denderleeuw.

    Groeten

    Tim
     
  3. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen
    Kan gebeuren dat ik er zondag eens een kijkje kom nemen
     
  4. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ik vlieg er zelf niet meer door persoonlijke redenen maar ik veronderstel dat je er wel nog terecht kan (ze zaten wel bijna aan een ledenstop maar ik ben samen met iemand anders vertrokken dus veronderstel dat er wel plek is)

    Kalender - Fly N Joy

    Er zijn nog maar 3 sessies gepland dit seizoen. Je mag altijd met ons is mee gaan buiten vliegen als dat je aanspreekt, je moet maar een berichtje sturen privé bij interesse.

    Tim
     
  5. wouterd

    wouterd

    Lid geworden:
    26 jan 2009
    Berichten:
    158
    Locatie:
    Merelbeke
    Ter info, wij zitten met onze rc heli club rcrotorfun(.be) in Bavegem. Ook altijd een bezoekje waard. In de weekends (met deftig weer) zijn er 's namiddags altijd wel een paar piloten aanwezig.

    Groeten,
    Wouter
     
  6. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Wouter, ik ben op zoek naar een serieuze buitenclub. Rc Rotorfun was één van de clubs die men voorkeur genoot. Wanneer zijn jullie aanwezig? Kom ik even langs voor een kennismaking en dan zien we wel verder :)
     
  7. wouterd

    wouterd

    Lid geworden:
    26 jan 2009
    Berichten:
    158
    Locatie:
    Merelbeke
    Doen! Met het voorspelde weer, zijn er morgen- en zondag-namiddag zeker continu een aantal piloten aanwezig.
     
  8. redbird300

    redbird300

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    95
    Locatie:
    België
    www.thelittlewings.be en www.facebook.com/TheLittleWingsVZW

    We bestaan 10 jaar, zitten in Heldergem (Haaltert), tellen 60 leden, een actief bestuur en hebben een eigen plein. Da's niet zo ver uit jullie buurt.
    Alle disciplines vliegen er broederlijk naast elkaar, enkel electro.
    Ook altijd welkom voor een bezoekje en meer uitleg, zie onze site voor info en contactgegevens.
    Je kan bijvoorbeeld zelfs eens vliegen op ons plein als bezoeker indien je dit wenst, in aanwezigheid van een bestuurslid wel.
     
  9. Frocky

    Frocky

    Lid geworden:
    5 mei 2013
    Berichten:
    590
    Locatie:
    Herzele Oost Vlaanderen

    Als ik opvang vind voor de kids kom ik misschien deze namiddag eens langs ;)
     

Deel Deze Pagina