assen raboesch

beste modelbouwers ik heb een vraagje zal misschien wel dom zijn maar ga ze toch stellen
ik heb onlangs assen gekocht van raboesch type 301-13 daar zit achteraan een conisch overzetstukje ( G ) op moet dat vast gelijmd worden op de bus of hesoldeerd of gewoon los wat ik me niet kan voorstellen dat het los blijft let wel het is niet de sluitring op de as het is het conische stukje G

rudieke

beste modelbouwers ik heb een vraagje zal misschien wel dom zijn maar ga ze toch stellen
ik heb onlangs assen gekocht van raboesch type 301-13 daar zit achteraan een conisch overzetstukje ( G ) op moet dat vast gelijmd worden op de bus of hesoldeerd of gewoon los wat ik me niet kan voorstellen dat het los blijft let wel het is niet de sluitring op de as het is het conische stukje G

rudieke

Heb gekeken naar 301-13
Maar dat nummer staat er niet bij raboesch hoor
mvg Frederik

Beter kijken, van Gent.
30113.jpg

(Digitale catalogus nr 2)

Rudie: Ik heb ze gelijmd. Met 2 componentenlijm, alleen aan de buitenzijde.
Geen secondenlijm; dat is (op een enkele uitzondering na) niet bestand tegen water.
Hardsolderen zou misschien ook kunnen, maar daar heb ik me niet aan gewaagd; dit soort critische dingen lijm ik liever.
Als het fout gaat, kan ik het altijd nog losmaken en overnieuw beginnen.

heren

vriendelijk bedankt en roel dat zijn ze inderdaad had misschien gelijk een foto bij moeten doen maar dacht is makkelijke te vinden wat dan toch niet blijkt te zij.
maar ik ga ze lijmen met 2 componenten lijm.
bedankt

mvg rudieke

Back