Associated B44 electro buggy

Discussie in 'Electro offroad' gestart door MRCTMD, 15 mei 2008.

  1. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    bedankt voor de info janschip ik ga van het weekend wel effe kijken of ik er mee kan rijden
     
  2. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    Op mijn Imax b6 ac lader zit op de onderkant niet zo'n sticker en ik heb hem bij huider gekocht dus is ie nep
    Gr Jarno
     
  3. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Hoeft geen probleem te zijn, maar van de kopieen is bekend dat er meer uitvallers zijn dan van de originele Imax laders. Ook dat hij origineel is is niet zaligmakend, aangezien bij mijn zwager een originele Imax B6 ook al een keer is doorgebrand. Bij mij valt het mee, ik heb er drie en alle drie werken verder prima (2 echte, 1 kopie).
     
  4. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    dus kan ik nu beter een imax b6 kopen of een imax b6ac want bij de ac zit een voeding ingebouwd en als die stuk gaat moet je nieuwe lader en bij de 6b zit die niet ingebouwd en al die stuk gaat koop je aleen een nieuwe voeding dus kan ik beter een 6b kopen togg???
     
  5. Auto-G

    Auto-G

    Lid geworden:
    26 feb 2011
    Berichten:
    1.064
    Mijn imax komt bij PK vandaan en is ook een nepper, hoef je je niet zo druk over te maken. Of je nou een neppe of een echte hebt het zijn alle2 niet de meest nauwkeurige of degelijke laders, maar prima voor het geld.
    Zolang hij normaal en aardig werkt is het allemaal prima, volgens mij is het meer zo van of hij werkt prima of het is dikke ellende. zolang dat niet het geval is is er normaal gesproken niets aan de hand
    Er zit trouwens wel zon klein holografisch quality control stickertje op de onderkant bij mij
    grts
     
  6. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    dus een neppe imax b6ac lader voor 72,50 euro is oke??
     
  7. Gies

    Gies

    Lid geworden:
    24 dec 2009
    Berichten:
    1.805
    Locatie:
    Zuid-Oost Brabant
    Als je em in een winkel hebt gekocht en je bewaard de aankoopbon is het okay, en maakt het niks uit of je een echte hebt of niet.
    Je kan dan toch altijd teruggaan voor garantie!
     
  8. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    [mod]Gaat het hier nu nog over de B44 buggy of alleen nog maar over de echtheid van een iMax lader???

    Gelieve weer on-topic te gaan... De B44 dus...[/mod]
     
  9. diver

    diver

    Lid geworden:
    28 apr 2009
    Berichten:
    1.598
    Locatie:
    Schijndel
    Hier kan je verder met je vragen over de lader.

    Groet Ronald
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
  10. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    Heb zondag me b44 getest en wt een beest????
     
  11. Mazeratie

    Mazeratie

    Lid geworden:
    1 jul 2011
    Berichten:
    66
    Ik heb vandaag gereden en me draagarm is gebroklen
    ik wil graag alluminium draag armen kopen maar ik kan ze niet vinden op het web en welk merk moet ik nemen?
    iemand een idee?'
    Gr Jarno
     
  12. felzinga

    felzinga

    Lid geworden:
    28 apr 2006
    Berichten:
    87
    Locatie:
    Rotterdam
    Hallo Jarno,

    Leuk dat je de B44 als een leuke wagen aan het ervaren bent, want dat is het ook!
    Maar met betreffen tot je gebroken draagarm, misschien kan/moet je jezelf afvragen waarom er moeilijk of misschien zelfs niet aan aluminium draagarmen te komen is?
    Het is, in mijn ogen, zo dat bij een verkeerde landing met je B44 er een behoorlijke kracht op je draagarm komt. Wanneer de draagarm in zo'n geval een stuk sterker zou zijn als de "normale" draagarmen er misschien iets anders kompleet af zou kunnen scheuren van je chassis waardoor je nog verder (lees duurder) van huis zou zijn.

    Grz,
    Ferry
     

Deel Deze Pagina