Kijkend naar buiten, en denkend dat het herfst is ben ik alvast maar begonnen met de afbouw van de Asterix II, een
-Hummelfänger of
-Lobster Fishing-boat of
-Chalutier caseyeur
maar een kreeften kottertje ofzo is ook goed!
Al naar gelang waar men woont :wink:
Dit schip heb ik via marktplaats voor een prikkie op de kop kunnen tikkken, en zal standaard rc worden, dwz motor en roer.
De ruimte binnenin is niet dermate groot dat er veel extra opties kunnen worden ingebouwd.
De afmetingen zijn:
Schaal : 1 : 20
Lengte : 580 mm
Breedte : 185 mm
De motorisering gaat via een jumbo 6 volt motor van Graupner die ik nog in een rommelkistje had liggen, een 3 blads messing schroef maakt het geheel compleet.
foto New Maquettes
Inmiddels is de motor geplaatst, servo geplaatst en is er verlichting(navigatie+schijnwerpers) op gezet.
De mast gaat binnenkort worden voorzien van lampjes.
Arnold
Updates zullen zsm volgen
-Hummelfänger of
-Lobster Fishing-boat of
-Chalutier caseyeur
maar een kreeften kottertje ofzo is ook goed!
Al naar gelang waar men woont :wink:
Dit schip heb ik via marktplaats voor een prikkie op de kop kunnen tikkken, en zal standaard rc worden, dwz motor en roer.
De ruimte binnenin is niet dermate groot dat er veel extra opties kunnen worden ingebouwd.
De afmetingen zijn:
Schaal : 1 : 20
Lengte : 580 mm
Breedte : 185 mm
De motorisering gaat via een jumbo 6 volt motor van Graupner die ik nog in een rommelkistje had liggen, een 3 blads messing schroef maakt het geheel compleet.

foto New Maquettes
Inmiddels is de motor geplaatst, servo geplaatst en is er verlichting(navigatie+schijnwerpers) op gezet.
De mast gaat binnenkort worden voorzien van lampjes.
Arnold
Updates zullen zsm volgen