Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad! Kwam zelf afgelopen zondag ook weer ineens allemaal vogels tegen op 750m hoogte.. daar zat wel mooi een goeie bel!Moet je eens kijken rond 1:43 wat een vogels er wel niet in die bel zitten.
Moet je eens kijken rond 1:43 wat een vogels er wel niet in die bel zitten.
Nu we het toch over (elektro) slepen hebben,
Waarom wordt er niet meer gesleept met (sterke brushless) elektrozwevers? Of wordt dit in nederland wel gedaan bij sommige clubs?
Bijvoorbeeld een Super Dimona (bij uitstek geschikt denk ik!), o.i.d. Of een andere 'gewone' elektrozwever uitgerust met sleepinstallatie en landingsgestel.
Ik bedoel, dit doen wij in het 'echt' ook vaak: het grote voordeel is dat beide vliegtuigen qua vliegeigenschappen dichter bij elkaar in de buurt zitten, beide een hoge aspect ratio. En dus ook tijdens het slepen het zelfde reageren op verschillende luchtbewegingen; turbulentie, thermiek, etc.
Wel een beetje jammer dat hij om de snelheidsmeter zit. Die hoort natuurlijk op de vario thuis! Verder mooi model, hoewel hij best groot is.Heel mooi model zeg! Hij heeft zelfs de moeite genomen om een MacCready ring na te maken, voor op de snelheidsmeter!
Precies! Ik was de 'Wel een beetje jammer dat hij om de snelheidsmeter zit.