AT6 Texan Top Flite

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door bladak, 6 aug 2016.

  1. bladak

    bladak

    Lid geworden:
    24 dec 2006
    Berichten:
    17
    Locatie:
    Hilversum
    Hallo Allemaal,

    Er lag nog een oude bouwdoos van de AT6 Texan Gold Edition in mijn berging. Goed om die te gaan bouwen nu het zoveel regent!
    Na controle van de inhoud van de bouwdoos kom ik er achter dat ik twee JIGS mis ( zie foto ). De jigs zijn bedoeld om de vleugel in de juiste stand te houden bij het indekken. Ze houden de trailing edge van de vleugel op de juiste hoogte boven de bouwplank.
    Heeft iemand deze Jigs nog liggen? Ik zou graag de afmetingen willen weten. Eigenlijk hoef ik alleen maar de juiste hoogte te weten van de bouwplank tot de trailing edge.

    Sander


    Bestand_000.jpeg
     
  2. bladak

    bladak

    Lid geworden:
    24 dec 2006
    Berichten:
    17
    Locatie:
    Hilversum
    Is opgelost.
     
  3. Hans Kocken

    Hans Kocken

    Lid geworden:
    19 sep 2013
    Berichten:
    2
    Beste bladak

    Ik zag dat u in het verleden hebt gebouwd aan een AT-6 TEXAN GOLD EDITION van Top Flite. ik heb een complete bouwdoos van iemand overgenomen (#TOPA0130), alleen de tekeningen ontbreken. Heeft u die toevallig nog? Of weet u misschien iemand die ze nog heeft liggen, maakt niet uit in welke staat.

    Met vriendelijke groet,
    Hans Kocken.
     
  4. jan brilman

    jan brilman PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 sep 2002
    Berichten:
    12.494
    Locatie:
    groningen
    Wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar de bouw!


    jan.
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    @Hans Kocken (door het @ teken voor iemands naam te zetten krijgt deze een melding van betreffende reactie).
    Ik zie dat je een profielbericht in @bladak's profiel hebt geplaatst . De meeste mensen zien dat type berichten niet, je kunt beter een privébericht (= PB = conversatie) sturen.

    Wat meer forum-uitleg, en om te voorkomen dat je PBs/conversaties/discussieberichten e.d. over het hoofd ziet
    discussies volgen/abonneren, locatie, e-mail & pop-up notificaties, conversaties/PBs & profielposts.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2019
    Bart83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina