ATJ120Ti turbine

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
ik krijg alleen de tekst er niet goed ingeplakt:confused::confused::confused:
maar het is wel duidelijk denk ik zo

Haha, veel plezier (of moet ik zeggen succes?) ermee ;)

Ik ga mn vingers dr in elk geval niet aan branden, ik vlieg liever dan dat ik sleutel aan turbines :p

Ik ga het ook echt niet kopen (want via ebay ban je goed beschermd maar als je zo koopt van een individu weet ik het niet) maar ben wel benieuwd wat er achter zit.

Ik heb eens nagevraagd bij paypal hoe het gaat als je wel zou kopen en dan niets ontvangt. Ben wel benieuwd hoe ze dat zouden afhandelen.

Hello sir ,

I was explained to the person who asking me to sent proforma invouce throught paypal on the line phone about the diferent of the price. as we are local distributor to sell the turbine and we got them from our main distribution in singapore per unit US$ 1500 and some one from holland asking good price for 3 unit we can give US$ 1100 and he judge we are scamer !! We not interest anymore to make a business !!

Kind regards
Ridwan

Blijft vreemd volk daar :)

en als ik er 3 nam dan was het na even onderhandelen 900 dollar.. whahahaha wat een vreemde mensen daar..:rolleyes:

Ik heb ze eens uitgelegd dat we gewoon voorzichtig zijn en geen zin hebben om veel geld weg te geven aan iemand die we niet kennen :) Lijkt me niet dat hun dat wel zouden doen........

als hun dat wel doen dan moet je voorstellen dat hun eerst opsturen en dan betaal je als het binnen is.. ;)

Back