Attentie DJI Wookong eigenaars

dat qua bord klopt inderdaad, bord draait ook al een behoorlijke tijd en ga ikbinnekort helemaal na solderen. maar toch denk ik ook dat het deels op de manier van opbouw en losse printjes te wijten is;) hoe position hold werkt voor video en foto werk weet ik niet, ik gebruik het namelijk nooit daarvoor, vlieg dat altijd op de hand.enkel met lang stilhangen wil ik nog wel eens gps aan zetten.

onze klanten vliegen zo ongeveer tussen de 120-150 uur zonder veel noemenswaardige problemen.
daarboven beginnen meestal al her en der elcos er van af te donderen.

maar goed zij gebruiken ook cameras van 2500-3600 gram
dus met de standaard mk bordjes kom je er niet meer.
dan monteren we aerodrives.

en zoals hier verteld word , er zijn er maar weinig die PH en Ele Hold gebruiken.

wij draaien nu ongeveer 6 maanden met wkm op skyjib en zware octo,s

ons record is 20 kilo payload: 500px / Photo "20kg payload" by Rauf Guliyev

4 minuten vliegtijd met 2 x 8000mah 6S

dit is voor de hobbyking wedstrijd hahaha
zullen we pas indienen 1 dag voor sluiting.
video is al klaar.:cool:

Ah damn! hoe moet ik daar nu weer overheen gaan, ik wou ook een video maken en 1 dag voor sluiting van de wedstrijd inleveren :( is het 20 kg payload of 20 kg vlieggewicht?

Vloog hij overigens een beetje stabiel met wookong en die grote last? ziet er indrukwekkend uit, jij hebt daar ook 4120/20 op zitten?

Ah damn! hoe moet ik daar nu weer overheen gaan, ik wou ook een video maken en 1 dag voor sluiting van de wedstrijd inleveren :( is het 20 kg payload of 20 kg vlieggewicht?

20 kilo payload :-)

zonder de heli tel de flessen maar en er liggen nog 2 flessen boven op de andere.
wel nog een gopro erbij hahahahaha

Duidelijk nou gefeliciteerd met de overwinning dan, ik ga die 20 kg payload niet toppen omdat het frame van de skyjib vast wel een stuk zwaarder is wat ik hier heb dan die jij op die foto hebt.

wat voor propellers gebruikte je er op? is een mooie prestatie wat je hebt neergezet met 26 kg vlieggewicht. Valt al buiten de RC qua gewicht ( dat is tot 25kg)

Duidelijk nou gefeliciteerd met de overwinning dan, ik ga die 20 kg payload niet toppen omdat het frame van de skyjib vast wel een stuk zwaarder is wat ik hier heb dan die jij op die foto hebt.

wat voor propellers gebruikte je er op? is een mooie prestatie wat je hebt neergezet met 26 kg vlieggewicht. Valt al buiten de RC qua gewicht ( dat is tot 25kg)

props 15 x 8

klopt is ook maar voor de gein , die gaan we nooit inzetten voor iets.
is maar om een statement te maken aan de "castle create fire regelaars" onder ons ;)

Het verbaast mij dat er niet meer Wookong eigenaren reageren op deze topic, ben ik nu de enige die baalt dat DJI de Wookong nu pas weer aantrekelijker wordt ten opzichten van de NAZA+GPS als je eerst een MLink van een paar honderd euro er bij koopt ??

Hel lijkt er een beetje op dat DJI liever de Naza verkoopt aangezien ze nu in de FAQ van de S800 hebben staan dat die ook met Naza werkt.
Alleen word de Wookong aangeraden omdat die met de Zenmuse gimbal werkt.

Can I install Naza-M on it?
Yes, but Naza-M is designed for Hobbiest and not compatible with Zenmuse. We recommend WooKong-M if you are in professional APV.

Vooral die laatste regel, ik zou graag willen weten waarom hij beter is voor de profs

Ik heb ook de S800 besteld met Naza omdat ik niet de meerwaarde van de Wookong zie. En voor waypoints heb je die extra zender nodig dus nog duurder

Misschien dat er een "folow me" systeem komt voor de Wookong???

Stoer :cool:

onze klanten vliegen zo ongeveer tussen de 120-150 uur zonder veel noemenswaardige problemen.
daarboven beginnen meestal al her en der elcos er van af te donderen.

maar goed zij gebruiken ook cameras van 2500-3600 gram
dus met de standaard mk bordjes kom je er niet meer.
dan monteren we aerodrives.

en zoals hier verteld word , er zijn er maar weinig die PH en Ele Hold gebruiken.

wij draaien nu ongeveer 6 maanden met wkm op skyjib en zware octo,s

ons record is 20 kilo payload: 500px / Photo "20kg payload" by Rauf Guliyev

4 minuten vliegtijd met 2 x 8000mah 6S

dit is voor de hobbyking wedstrijd hahaha
zullen we pas indienen 1 dag voor sluiting.
video is al klaar.:cool:

Back