Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is een beetje puzzel en denkwerk, normaal werd de vleugel met rek bevestigd, nu moet het met een boutje.
De struts gaan ook ter ondersteuning hun werk doen, door zijn 120 cm, dient hij niet telkens gedemonteerd te worden, een voordeel van kleine modelletjes.
Stilletjes verder, vleugel in de oratex, nu dat vervelende schilderen alweer, een van mijn saaiste bezigheden, maar ik heb nog zo wel van die dingen.
De bevestiging voor de Vstrut in de vleugel, aan het landingsgestel dient dit nog te gebeuren.
De zogenaamde beglazing werd ook aangebracht, de inham vooraan komt een breekboutje in, de struts zullen dus een dragende functie hebben, daar het plaatje van de cockpit enkel aan de zijden verlijmt is.
Folie werd hier ook aangebracht met oratex, de toekomst zal uitmaken of dit houd. Enkele vijsjes om het mooi te maken.
Stilaan begint het Austertje kleur te krijgen, moeilijkste word het voorruitje, al een paar vormpjes gemaakt, maar nog niets bevredigend uit de bus gekomen.
De strutjes in de maak, wel niet origineel conform de echte.
Het is nog een beetje hoekig allemaal.
Eentje geschuurd, nu nog inpakken met Oratex.
Nog een probleempje oplossen, nl. het voorste ruitje, nog geen behoorlijk passend malletje kunnen snijden.
Nog hier en daar een verfje, en dan dat dekselse raampje nog, ziet er naar uit dat ik eerst een vormpje in balsa zal moeten maken om daarop via de oven een raampje te trekken.
Dan de besturing er in werken.