Auto 1/10 nitro Protech RS 12

Ligt aan in wat voor staat de auto is en wat er allemaal bijzit. Wat ook zeker van belang is, of de motor nog voldoende compressie heeft.

M.v.g. Mark

max. rond de 30 euro(met geluk) , bij goed lopende auto, merk is al heel lang dood , evenals de spare's, het is de shaft driving model, en instapmodel ......

Ik denk dat via marktplaats er hooguit 100 euro voor te vangen is als deze auto nog volledig in orde is.

Ik denk dat via marktplaats er hooguit 100 euro voor te vangen is als deze auto nog volledig in orde is.

Blijven dromen Roelof , de vraagprijzen op MP zijn niet de betaalde prijzen .....

Zal waarschijnlijk voor iemand die nog spare's zoekt aantrekkelijk zijn, maar 100 euro :?: :shock:

Maar iedereen is vrij in zijn vraagprijs op MP......

100 lijkt mij inderdaad wat ambitieus.
Als hij in orde staat, start, met de nodige zaken erbij, kun je zeker 100 proberen en dan uitkomen bij 70-60 lijkt mij.
Helpt inderdaad niet dat het een merk/model is dat er niet meer is, dus geen spares te vinden.
Heb je er een body bij?

Op marktplaats heb je altijd mensen die niet weten wat ze kopen, zie ook regelmatig hier de vragen om een auto te identificeren. Als dit een volledig rijklare auto is die prima in orde is is het voor 100 te verkopen en gezien er altijd mensen zijn die afdingen moet je met minder ook tevreden zijn maar 30 is zeker te laag, dat zou je alleen al voor een losse motor of kaal chassis kunnen vangen.

Back