Auto Air op HPI R/C body?

• Topicstarter Topicstarter Stu_Robin
  • Startdatum Startdatum
S

Stu_Robin

Guest
Ik wil een R/C body gaan spuiten/schilderen en vroeg mij af of de auto-air colors een beetje goed blijven zitten in zo'n body.

Heb eerder modelauto's gespoten, maar waren metalen. Geen probleem, maar een transparante body aan de binnenkant spuiten is net anders.
Iemand ervaring met deze verf en een body?

Thnx!

voor doorzichtige (lexan) bodies heb je speciale verf nodig die enigzins flexibel blijft.
dit noemen ze bij tamiya polycarbonaat verf maar hoe het bij andere merken heet weet ik niet.
ik gebruik zelf alleen tamiya.

Geen auto-air ervaring hier???

Dat lees ik ook. Klopt, maar dat is niet echt mijn vraag...

Ik wil graag weten of er iemand ervaring met de auto-air verf heeft. Of de createx verf eventueel.

Ik kan hiernamelijk praktisch overal op spuiten, maar deze RC's schijnen nogal speciaal te zijn en kan er alleen maar speciale verf op?

Het is namelijk ook nog zo dat er heel gedetaileerde striping op moet komen en deze ga ik gewoon schilderen. Niet spuiten. De rest dan weer wel, maar als eerste komt er een striping op die de halve auto beslaat en bestaat uit ontzettend veel kleine details (waarben ik aan begonnen!?!?!)

Met de auto-air spuit ik op metalen modelautos, t-shirts, kunststof en echte auto's en motoren.

Is er niemand die hier ervaring mee heeft???

Back