auto doet het heel slecht

hallo allemaal, ik heb een paar dagen geleden een beetje met me buggy gereden, beetje offroad, op het laatst ging op een de motor los, de schroefjes van de motorsteun kwamen los, nou heb ik alles schoon gemaakt en motor weer vastgezet,maar nou komt het probleem: als ik ga rijden dan maakt ie een heel hard gekraak :confused: en als ik rem maakt ie ook een heel raar klapperig geluid, ook als ik hem in de lucht hou, de speling tussen het spur gear en de pinion is gewoon goed:mad: differentieel is ook gewoon goed, dus weten jullie wat ik kan doen,
alvast bedankt
mvg

Ik heb het al twee keer zien gebeuren (vandaag toevallig ook weer): een van de drie draadjes los tussen de ESC en de motor (mits je brushless rijdt natuurlijk). Dan gaat hij zo klapperen. Controleer je soldeerpunten.

grote kans is dat je elctronica vochtig is geworden gewoon een 1 of 2 nachtjes laten drogen en hij zal het wel weer doen;)

tenminste dat is bij mij gebeurd

Kan zijn doordat alles los gekomen is de spur en pinion behoorlijk versleten zijn... Maak eens foto's daarvan en plaats ze hier eens. Dat kan duidelijkheid scheppen...

hallo, ik heb even gekeken en de spur gear is een beetje versleten, maar het grootste probleem is: de motor komt de hele tijd los van de motor steun, denk door de kracht ? want het is een best wel sterke brushless set, ohja ik ga zoon lipo startset van pk racing kopen, met intellect 5000 mah accu, is deze een beetje goed ?
alvast bedankt
mvg

nou ik denk het niet, als ik ze weer strak aandraai dan zit ie weer goed vast maar als ik dan een paar minuten ga rijden dan komt ie weer los

Het lijkt me handig te vertellen welke Buggy je hebt. Op deze manier kunnen rijders met hetzelfde model je goede tips geven.

Nu kom ik eigenlijk niet verder als de tip: Locktide;)

hallo, ik heb even gekeken en de spur gear is een beetje versleten, maar het grootste probleem is: de motor komt de hele tijd los van de motor steun, denk door de kracht ? want het is een best wel sterke brushless set, ohja ik ga zoon lipo startset van pk racing kopen, met intellect 5000 mah accu, is deze een beetje goed ?
alvast bedankt
mvg
volgens mij is 150 euro wel erg duur. kijk eens bij hobbyking.com ,dan ben je een stuk goedkoper uit.

Back