auto draait door

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Oregon, 15 aug 2003.

  1. Oregon

    Oregon Guest

    hey ,
    ik heb een protech fun 12 ( 2WD)
    en toen ik hem deze namiddag wou starten , lukte dit ook , maar sloeg hij helemaal op hol , zonder dat ik gas gaf of dergelijke...
    kan iemand me van dit ongelofelijk bangelijke probleem verhelpen?
    dank
     
  2. P@trick

    P@trick Guest

    woei hoe heb je hem uitgezet.
     
  3. Marcel_22

    Marcel_22 Guest

    27 mc ?? kan het misschien zijn dat iemand in jouw omgeving jouw auto heeft verstoord.



    wat deed je auto dan reed ie volgas weg, stuurde hij enz.
     
  4. Oregon

    Oregon Guest

    weljah , wegrijden ... dat deed hij , eerst is hij tegen en stoeprandje gebotst ( daardoor was de rechterwielas van het vijsje gebotst , mar heb ik inmidels kunnen maken) , daarna is hij over het stoepje gereden en in het gras in , geremd in een hoopje.... stro achtige substantie...
    aangezien ik NOOIT met een volle tank start , was hij dus snel leeg
    wantjah, de uitlaat en de moter stonden natuurlijk gloeiend heet , de uitlaat rookte zelfs wat :s
    niemand in mijn buurt heeft zo'n RC auto...( toch niet binnen de 100 m)
     
  5. tim

    tim

    Lid geworden:
    20 jul 2003
    Berichten:
    213
    Locatie:
    breskens
    rijd je met een accu pack of met zo'n pakje waar je 4 losse batterijen in doet

    zelf rij ik daar ook mee en heb hier ook wel eens last van dat raakt een van de batterijtjes ff een slecht contact en gaat die beetje moeilijk doen soms volgas draaien of dat tie op top rijd soms in een keer vol naar rechts sturen :(

    kan je verhelpen door er een ( tai repje ) :S:S
    rond te doen
     
  6. Guest

    Guest Guest

    tie-wrap oid .

    maar je moet echt een losse ontvanger accu kopen ik heb ook al zoveel schade opgelopen met die klote losse batterijtjes :mad:

    realext die auto censuur is handig hoef ik t niet meer zelf te doen :lol:
     
  7. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    zet er een failsave in!!!! dan kan je hem op de rem zetten en dan gaat ie niet weg!! als de zender uitstaat of iets anders............
     
  8. Marcel_22

    Marcel_22 Guest

    inderdaad wel handig ja. ik heb zelf een tech 12 van protech en das ook 27 mc. failsave is idd super handig. dat word mijn volgende aankoop (als ik geen achterassen weer kapot rij tenminste) :lol:
     

Deel Deze Pagina