Als deze vraag al 100 x is gesteld en beantwoord.......alvast mijn excuses, maar ik kon het even niet vinden. Ik rij nu een tijdje mee in de 1:8 offroad, en het wedstrijdseizoen is van start. Op mijn vaste baan in Purmerend hebben we een prima stroomvoorziening, maar dat is niet op iedere lokatie zo. Ik heb dus een 12 volt loodaccu nodig om mijn accu's te kunnen bijladen gedurende de wedstrijden. Alleen, wat heb ik nodig? Ik gebruik:
- 2 x 7.2 volt stickpack in de startbox, 3700 mah p/st.
- 1 x 7,2 volt zenderaccu, 2500 mah
- 1 x 6,0 volt ontvangeraccu 1400 mah.
- 1 x 1,2 volt gloeiplugcel 1800 mah.
- graupner ultramat 14 lader
Voor een lang weekend rijden moet ik in ieder geval m'n zender helemaal kunnen bijladen, de ontvangeraccu's redelijk vaak en voor de zekerheid de startbox en gloeiplug ook. Kan ik bij een autoshop een simpele 12 volt accu halen, en een lader met afslagfunctie en druppelladen (tbv overwinteren)?
Alvast bedankt voor het ongetwijfeld simpele antwoord, waar ik vast overheengelezen heb op dit forum :wink:
- 2 x 7.2 volt stickpack in de startbox, 3700 mah p/st.
- 1 x 7,2 volt zenderaccu, 2500 mah
- 1 x 6,0 volt ontvangeraccu 1400 mah.
- 1 x 1,2 volt gloeiplugcel 1800 mah.
- graupner ultramat 14 lader
Voor een lang weekend rijden moet ik in ieder geval m'n zender helemaal kunnen bijladen, de ontvangeraccu's redelijk vaak en voor de zekerheid de startbox en gloeiplug ook. Kan ik bij een autoshop een simpele 12 volt accu halen, en een lader met afslagfunctie en druppelladen (tbv overwinteren)?
Alvast bedankt voor het ongetwijfeld simpele antwoord, waar ik vast overheengelezen heb op dit forum :wink: