auto op de verwarming

• Topicstarter Topicstarter robba34
  • Startdatum Startdatum
robba34 zei:
wat is de carb

:mrgreen: das toch een grapje he ??? :mrgreen:

Als et serieus is, euhm, dat is de carburateur :roll:
Weet je niet wat dit is, euhm, dat is da ding waar al die naalden en schroeven inzitten met die luchtfilter erop ja :roll:

nee, kan geen kwaat, dan doe je namenlijk het zelfde als wat een carb. hoort te doen, brandstof in de motor brengen... ik heb al een paar keer mijn motor gestart terwijl ik hem helemaal los had gehaald, schoon gemaakt, etc, etc. toen had ik een paar druppels in de carb gedaan en gestart. is best eng, een lopend motortje in je hand houden :D hehe

groeten thomas

jongens nooit gehoord van chocken ???
mijn savage loopt prachtig even chocken 3 keertjes trekken en vroooom :D

ja, maar een savage heeft een grote motor, die starten vaak makkelijker, ik heb ook nooit problemen met starten, maar elke merk motor is anders, en gedraagt zicht dus ook anders...

dus herman, ff niet zo snel generaliseren.

groeten thomas

van die motor in je hand in best waar ja maar mij is het nog niet gelukt om met een koude motor te starten zonder die druppel brandstof wat kan ik hier aan doen???????????????????

@ robba 34
afb1441.gif

gr dick

zou je je niet eerst wat beter laten informeren vooralleer je aan de nitro motortjes begint???
ik kan opmaken van de posts dat je weinig of niets van nitro's kent.

je kan ook de zoekfunctie gebruiken op deze site...al boeken vol over geschreven:P

kben het wel met je eens nitro, sommige mensen denken het wel even zo te kunnen, een nitro auto, maar dat valt vaak nog vies tegen...

en ja, de zoekfunctie blijft een gek iets hier :P

groeten thomas

NMTRacer zei:
kben het wel met je eens nitro, sommige mensen denken het wel even zo te kunnen, een nitro auto, maar dat valt vaak nog vies tegen...

groeten thomas

vraag maar aan mijn oom met zijn vliegtuig die die ff op nitro liet lopen!!

Pats boem tegen een huis aan! TOTAL LOSS!

mzzl 8)

SRRY HOOR
hoewou je het anders leren als je niet eens een nitro auto hebt
doormiddel van zelf een nitro auto aan te schaffen
en veel eraan te knutselen vragen aan anderen en zo
leer je er meer van ik heb mijn smartech 1:10 nu 3 maand en elke dag leer ik weer wat dingen
dit forum helpt me erg goed trouwens (hierdoor wordt het ook steeds leuker de modebouw)

Cheeta zei:
NMTRacer zei:

groeten thomas

vraag maar aan mijn oom met zijn vliegtuig die die ff op nitro liet lopen!!

Pats boem tegen een huis aan! TOTAL LOSS!

mzzl 8)
Niet egt veilig. Hij vliegt dus in een woonwijk lijkt me nogal gevaarlijk 8O
Hooiiii

Robba, niemand valt je aan. Integendeel, we zijn allemaal ooit begonnen, dus iedereen zal je graag helpen. Echter, als je geen idee hebt wat alles is en wanneer je precies waaraan moet draaien, dan gaat er waarschijnlijk meer kapot dan je lief is. Daarom is het een goed idee om eens bij een club of op een plek waar mensen rijden (de Makro schijnt erg populair te zijn) te gaan kijken en daar om hulp te vragen. Bij mijn eerste nitro-wagen, waarbij ik ook helemaal geen idee had van toeten of blazen, dacht ik: He, wat leuk als ik aan dit schroefje draai gaat ie steeds harder. Dat ging ie ook, totdat na drie keer rijden het motortje de geest had gegeven. En dat moeten we bij jou natuurlijk zien te voorkomen.

oh gelukkig maar ik dacht al wat doen die nu lullig
maar ik hoopte dat er mensen in Zwolle woonden
waar is de makro precies???

hey, het is even rijden maar kom maar eens naar ons, ik laat je auto als een zonnetje lopen :P :P ik heb het sindskort ook geleerd.. :idea: Maar ehmm, de makro is dus bij arnhem.. In het kleine plaatsje Duiven.. maar dat ligt iets aan arnhem en daan is een makro! is altijd wel iemand daar trouwens.., anders moeten we eens afspreken!

hij reed nu perfect
2 uur achter elkaar gereden op een recht stuk
oftewel steeds omkeren en plankgas heen trug heen trug
heel cool
ik heb alleen niet tot weinig met de kap gereden
want hij slaat regelmatig af bij plankgas en daarna vol in de rem
kan de auto trouwens tegen regen als ik zonder kap rijd en hem daarna poets???

ja hij zal niet smelten maar je moet oppassen dat je alles goed droog maakt en invet. maar als je nu van te voren al je lagers en alles wat kan roesten en niet mag roesten in spuit met wd40 dat is namelijk water afstotent.

ik zou het niet doen kan ernstige gevolgen hebben voor de elektroninca :)

Back